MANDAG MORGEN BLUES, MED MEG OG PUS

God mandag alle sammen. Tenk nå har vi begynt enda en ny uke, og høsten er godt i gang. Ukene flyr avgårde, og om ikke lenge er det jul.

Jeg leser rundt om at enkelte butikker allerede har begynt med julen så smått. Det synes jeg er alt for tidlig. Men jeg har jo begynt med julen selv, i form av julegaver vel og merke 🙂

Men nå skal jeg ikke snakke om julen. Jeg hadde bare lyst å nevne at her skinner solen. Men det er nok bare midlertidig, for jeg vet det skal komme enkelte regnbyger i løpet av dagen.

Utrolig fint var det i alle fall å nyte morgenteen på terrassen i dag, med solen i øynene og greier. Ganske luksus for tiden egentlig.

Det var jeg og Pus som hadde denne rolige stunden, og vi koste oss side om side, på hver vår måte 🙂

Pus lå godt sammenkrøllet oppå baksiden av en skinnfell. Han er ute på eventyr hele natten, og når morgenen kommer finner han seg en plass på terrassen for å ta seg en velfortjent hvil. Oftest i sofaen. 

Livet er godt, ingen tvil om det 🙂

“Men nå må du slutte å knipse sånn matmor, jeg vil ha fred!”
Ok da….da fant jeg ut at Pus skulle få fred, så da gikk jeg inn.

Og nå er det på tide å ta seg en dusj, og komme seg i dagens antrekk 🙂

Planen for dagen er å kanskje få laget litt mer eplegodt. Strikke litt skal jeg også. Hadde vært fint å få gått en liten tur. Og så skal jeg ut og se på belegningsstein som jeg skal ha til ett av prosjektene på eiendommen min 🙂 Så da er egentlig dagen full, og kommer antakelig til å fly avgårde. Formen er faktisk ganske grei i dag, så langt. Sikkert fordi jeg hadde en så rolig dag i går. Så da er denne dagen gull verdt ♥ Men formen kan ofte dale fort, så jeg får skyndte meg å gjøre de tingene jeg har planer om, i alle fall så langt det går.

Har du noen spennende planer for dagen?
Liker du mandager?

Ha en strålende ny uke

 

#ukestart #nyuke #mandag #morgente #pus

2 kommentarer
    1. min mandag gikk til sykehusbesøk så det var ikke en koselig dag for meg :=) jeg er ferdige med julegavene til alle barnebarn,det er jeg godt fornøgd med,synes det er tidlig når det kommer i butikker,men i år ønsker noen seg julepynt,da er det greit att dei har litt i god tid før jul :=) blir det opperasjon på meg før jul er det greit å få unna alle gaver tidlig,skal prøve på det i år :=) ha en fin dag da,her blir det styrketrening hos fysio

      1. Huff jeg er jammen enig, sykehustilværelse er ikke særlig koselig. Men du er flink som har kommet godt i gang med julegavene du også ♥ Godt hva som er gjort, og spesielt hvis noe annet kommer i opp som vil hindre dette. Masse lykke til med kneet ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg