MED BONDAGE PÅ TUR

I går gikk jeg og Pål en tur på Hommersåk, bygda hvor jeg for det meste er vokst opp. Hommersåk har naturskjønne turområder og tidlig i sommer forelsket jeg meg i å gå litt i Hestånå området.

Og en ting er å være forelsket i naturskjønne omgivelser, noe helt annet er å støte på noe vi overhodet ikke hadde forventet akkurat der i de vakre omgivelsene.

 

Hestånå er et populært vann å bade i om sommeren. I alle fall var det sånn da jeg var barn. Og jeg regner med det er sånn fortsatt.

 

Det ligger flere små hytter i området, men de fleste synes ikke sånn direkte rundt vannet. Det ligger ei gul hytte like bak odden her, den synes godt, men jeg valgte å utelate den fra bildene mine denne gangen. Veien som går til venstre i bildet fører sikkert til den hytta, men jeg har ikke gått lenger enn opp på berget midt i bildet 🙂

 

Det var en ørliten krusning på vannet, sånn at speilbildet ikke er helt speilklart. Men det gjorde jo ikke noe, vakkert var det likevel.

 

Og en liten selfie måtte vi jo ha så klart ♥

 

Hestånå ligger sånn til at om man går ørlite bort fra vannet, får man en nydelig utsikt til Hommersåkvågen, med alle sine båter. Et flott skue. Og til venstre her i bildet ser man såvidt litt vann, som er litt av fossen som renner fra Hestånå og ned i sjøen nedenfor.

 

Enda en selfie så klart 😉 Pål er ikke så himmla begeistret for de selfiene vi tar sammen, men han er flink og lydig med ♥

 

Og når vi snakker om å være flink og lydig, så må jeg jo nevne at på veien til Hestånå, akkurat når vi kommer til vannet, fikk vi et syn vi aldri før har sett.

Først så jeg bare et kamera på et stativ, og like etterpå så jeg paret. Det var en mann og en kvinne. Kvinnen var bundet kunstferdig opp, hengende fra en gren. Og de hadde tydeligvis hatt en photoshoot. Jeg skulle likt å sett de bildene. Det er det man kaller bondage.

Jeg kunne jo ikke stå der å glo, men egentlig var det jo det jeg hadde mest lyst til. Jeg er jo veldig sjenert, så derfor ruslet vi fort forbi.

Men jeg lurte meg til å ta et bilde da vi hadde kommet et stykke videre rundt vannet.

 

Helt til høyre ser vi paret, hvor de er i ferd med å rigge ned. Altså, han er i ferd med å knytte opp alle knutene og slippe henne fri.

Jeg tipper hun har vært lydig, for det tar en del tid å lage alle disse knutene, og det tar tid å løsne dem igjen, og det kreves samarbeidsvilje fra begge parter. Og med disse omgivelsene tipper jeg de fikk ganske vakre og spesielle bilder når alt var knyttet sammen.

 

Og helt til slutt her, noen velvalgte ord fra Wikipedia klippet og limt inn på mitt eget bilde.

Dette var rett og slett veldig uventet, og veldig spennende å få et glimt av. Og lydige som vi er, så dvelte vi ikke for lenge ved dette, for vi var jo på tur 🙂 Artig med litt uvanlige opplevelser på turen.

 

Hvilke spennende opplevelser har du opplevd på tur i det siste?

 

#bondage #tur #turglede #idyll #utpåturaldrisur

 

 

14 kommentarer
    1. utrolig vakre bilder,ja dette var nok en spesiell opplevelse,en opplever mye på tur :=) vi fikk også en spennende opplevelse i går,da gikk vi tur på Dovrefjell og hadde det ikke vært vakter som omdirigerte oss litt så hadde jeg gått rett forbi 2 moskuser med en knapp avstand på 15 meter,,men vi ble omdirigert så avstanden ble mellom 100 og 200 meter :=) spennnende nok det da

      1. Tusen takk ♥
        Åhhh….det skulle jeg gjerne opplevd altså ♥ Jeg har sett moskus da vi bodde nordpå, men jeg var liten da. Kan fortsatt huske det faktisk. Ganske spesielt. Jammen godt dere ble omdirigert, for det er fine dyr, men kan nok være ganske skumle også 🙂 Veldig spennende hørtes det ut ♥

      1. Hehehe…ja, det skulle tatt seg ut om politiet plutselig hadde dukket opp 😉 Fikk mange fine bilder av naturen jeg da, så jeg er fornøyd 🙂

    2. Hehe, ja noen ganger kan man få med seg uvanlige ting på tur! Har igrunnen ikke opplevd så mye spesielt på turer i det siste…. flotte bilder, forresten 🙂

      1. Ja, noen ganger dukker det opp spesielle ting 🙂 Du har jo opplevd eller vært i nærheten av tiurleik du, det må jo være ganske spesielt, men det er jo en liten stund siden da 🙂
        Tusen takk…kjekt med alle bildene ♥

      1. Hehehe….av hensynd til privatlivet, så fant jeg det lurest å ikke ta så mye bilder…men fikk de jo med meg på ett av bildene mine da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg