MED SOFTIS PÅ STRANDEN

Her lever vi sommerlivet til fulle. Ja, nesten da. For det er ikke mulig å leve det til fulle. Da ville vi frosset ihjel, eller i alle fall pådratt oss lungebetennelse og sånne ting.

Hvis dette er den norske sommeren, så skjønner jeg ikke hvorfor den skrytes så himmla opp i skyene? Det er surt og kaldt og rett og slett ganske vått til tider. Fordelen er de lange lyse dagene. Men hva skal vi med dem når vi omtrent ikke kan være ute og nyte det?

Jaja….nå er ikke dette et klageinnlegg altså. For vi koser oss likevel vi.

I går kveld tok vi en tur til stranda mellom regnbygene. Der kjøpte vi oss en softis hver, og koste oss med den så lenge vi holdt ut å være utendørs. Vi frøs alle sammen, og det var ikke isen sin skyld.

Det ble en fin tur, selv om den var litt i overkant kald. Og isen smakte godt. Min synes ikke på bildet. Jeg er for opptatt med å smile på selfien og sørge for at bildet blir sånn noenlunde bent, og at alle kommer med…også stranda 🙂

Min favoritt-topping er sjokoladestrø. Hva er din favoritt?

 

#is #softis

6 kommentarer
    1. koslig bilde av dere da :=) jeg liker sjokoladestrø,men blir dårlig i magen av softis,så den må jeg holde meg unna .Kald sommer ja,snø og 4+ om morgenen er ikke noe hipp hurra,men i neste uke reiser vi,håper iallefall på solskinn,så er dunjakka med i bilen

    2. Man får prøve å nyte sommeren som den er..og det her så jo herlig ut 🙂 Krokan er min favoritt-strø..men blir ofte klinete om det er varmt… Klem <3

    3. Man blir ganske så opptatt av smådetaljer når en skal vise hva en driver med om dagen. Før man begynte å blogge så tok man liksom bare bilder i hytt og pine. Nå har hvert enkelt bilde en egen liten baktanke, før det knipses. Softis med krokanstrø er min favoritt. La oss håpe sommeren kommer før det blir oktober i det minste!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg