MIN MORSDAG

Årets morsdag er øyeblikk over.

Det har vært en fin dag, med tur, og etterpå alenetid.

Nå sent på kvelden ble det litt morsdagskos med ungene. De hadde gave til meg ♥

Jeg har endelig bestemt hvilke vinglass jeg vil samle på, og da hadde de kjøpt de 3 første glassene til samlingen min ♥
Snilleste ungene altså ♥

Tidligere i dag var jeg en tur og “besøkte” mamma på graven. Det er veldig vemodig at hun ikke er blant oss lenger, og et stort savn, spesielt på sånne type dager. 

Vi har mange gode minner da, som er fine og hente frem i sånne stunder.

Jeg hadde ikke blomster med. Men jeg tente et lys. Det lyser så fint opp i denne mørke årstiden.

Det er trist og fint på samme tid å besøke graven til mamma og pappa. Trist fordi jeg savner dem, og fint fordi de nå er sammen igjen, og jeg kan besøke graven og hente frem gode minner.

Jeg må innrømme at tårene ofte presser på når jeg er der. Spesielt på høytidsdager. Savnet vil alltid være der, selv om tiden etterhvert leger alle sår.

Det har vært en fin morsdag. Ingen tvil om det ♥

 

#morsdag #gave #minner

 

 

8 kommentarer
    1. Stilige glass ..det var en fin gave 🙂 Trist med mammaer og pappaer som ikke er her mer…men man er heldig som har fine minner om dem 🙂 Klem <3

      1. Koselig og omtenksom gave var det ♥ Og kjekt å ha noe litt ekstra å servere vin i når jeg får gjester og sånt 🙂

        Veldig trist når noen mangler ja. Men minnene har vi til evig tid ♥
        Klem ♥

    2. Så fin dag! Flotte glass. 🙂

      Som deg så føler jeg det godt og trist på samme tid å besøke mine på gravstedet.
      Jeg er jo så heldig å ha mora mi her enda, og jeg kan fortsatt ringe henne og sende henne kort og gaver. Får ikke vært hos henne på morsdagen hvert år siden hun bor så langt borte, men en samtale gjør også godt.
      Ønsker deg en god mandag! 🙂

      1. Ja, jeg liker de glassene veldig godt ♥

        Heldig at du har moren din enda. Nyt tiden, selv om hun bor langt borte 🙂
        En fin mandag til deg også ♥

    3. Skal jeg besøke min mor, blir det også på graven. Jeg syntes også det er vemodig på sånne dager, men da hentet jeg fram litt gode minner så er det litt enklere 😊

      Så lekre glass du har valgt å samle på 😍

      1. Ja, det er enklere når man finner frem de gode minnene. Og dem er det jo mange av ♥

        Glassene gleder jeg meg til å ta i bruk nå førstkommende fredag ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg