MIN VARME FAVORITTDRIKK

Da jeg våknet i dag kjente jeg at kroppen ikke ville lystre helt. Den fortalte meg at været nok ikke var helt på sitt beste. Jeg har blendingsgardiner, så jeg ante ikke hvilket vær vi hadde. 
Jeg forsøkte å sove litt til, men det var ikke så lett. Ble liggende i litt over en time før jeg ga opp.

Da jeg sto opp så jeg jo at været var som ventet….regn. Men det er likevel ikke den mørkeste regndagen. For innimellom regnbygene truer solen med å bryte gjennom skylaget. Den har så langt ikke klart det. Men det gjør jo at det er litt lysere i alle fall, noe jeg finner veldig positivt.

Jeg tok en dusj og litt egen-spa, og så brygget jeg meg en kopp med min varme favorittdrikk ♥ Jeg tok koppen med meg og satte meg ut på terrassen.

Faktisk var temperaturen ganske bra, så jeg følte ikke behov for å ta på meg masse varme klær. Men jeg la skinnfellen på sofaen, og satte meg godt til rette for å nyte min kaffe mocca ♥

Og da vet du det, hva som er min varme favorittdrikk? Jo, det er kaffe mocca. Jeg bare elsker denne drikken. Jeg drikker den flere ganger i uka, men ikke hver dag. Det får være måte på luksus liksom.

I dag følte jeg behovet for litt trøst. Når kroppen verker og er i ulage, så hjelper det med litt ekstra god oppmerksomhet til meg selv. Det blir en rolig dag. Ingen planer. Kanskje en tur litt senere om jeg får motivasjon til det.

I går gikk jeg en liten tur over haugen på besøk til en venninne. Det gjorde veldig godt.

Nå skal jeg bare kose meg en god stund, finne frem strikketøy, og en god bok. Så veksler jeg litt på å strikke og lese. Og kanskje unner jeg meg en kaffe mocca til ♥

Hvilken varmdrikk er din favoritt?

 

Så med dette bildet ønsker jeg dere alle en fin dag, nå er helgen snart i gang ♥ Klem ♥

NB: Litt senere i dag tenker jeg å komme med en aldri så liten konkurranse med kun et par dagers frist. Følg med, følg med 🙂

 

#morgenstund #kaffemocca #favorittdrikk #kosestund

4 kommentarer
    1. God helg Eva <3 Noen dager er ikke like greie, sånn er det bare, fint å finne ting som gjør en godt da. Min favorittjarmdrikk er nykvernet kaffe med en melkeskvett men har fått skikkelig sansen for jordbæret med pepermynteolje, honning og sitron. teen må kjøles til 45 grader før man tar oppi honning for at den skal virke bra for kroppen. Kooos deg med fredagen fine du og stor god klæm <3

    2. Du vet å kose deg og det er viktig. Jeg liker litt av hvert, men jeg lager ofte kaffe med et par skjeer nesquik. Det blir vel litt av det samme,sjokoladekaffe. Ellers går det mest i vann og svart kaffe her hos meg. Noen ganger trenger man å sette seg høyt med bena og bare slappe av ja. Ha en vakker fredag. Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg