MINE AKTIVITETER FOR TIDEN

Så har jammen denne dagen også gått, og snart er det leggetid. Dagene går fort altså. Spesielt de rolige dagene som nytes, fordi det ikke skjer så mye, og jeg kan være impulsiv.

I dag da jeg satt og strikket litt, falt blikket mitt på et bilde jeg er veldig glad i som er forstørret og henger på veggen i stua mi.

Bildet knipset jeg i 2015 mener jeg å huske. Og det passer så fint forstørret på veggen min. Jeg kunne egentlig hatt det enda større, men da måtte det henge på en annen vegg.

Mens jeg kikket på dette bildet, kom jeg på hvilke planer jeg har for Evas Window siden min på Facebook. Der hadde jeg jo tenkt å se om noen kanskje kunne være interessert i å kjøpe bilder og litt sånne ting hos meg. Og da begynte jeg å gruble litt, for det er jo ikke så lenge til jul!

Så har jeg bestemt meg for å kikke litt i bildearkivet mitt og se om jeg har noe som kunne duge.

Det er jo utrolig mange som har vakre bilder i sine egne arkiver, så jeg har kanskje ikke de aller største forhåpningene. Men det kunne jo være et artig innslag på siden min i alle fall 🙂

Fotointeressen min har jeg fortsatt, men nå for tiden orker jeg ikke å ha med kameraet over alt, så det blir ikke knipset så mye som jeg skulle ønske. Men jeg har jo et rikholdig arkiv, så den gleden har jeg jo likevel.

De fleste har vel fått med seg at jeg strikker en del også. Nå for tiden strikker jeg en tykk kosegenser til datteren min. Og innimellom strikkes det også julegaver. Jeg hadde håpet å få inn et par strikkede småprodukter også på siden min før jul. Men vi får se hva helsa sier og hvor fort jeg klarer å strikke 🙂 Men ingen tvil om at strikking er god medisin for meg for øyeblikket.

En av mine impulsive aktiviteter denne dagen her var å bli med på en hemmelig demonstrasjon som fant sted i en av bydelene i Sandnes nå i kveld. Jeg kunne dessverre ikke være med så lenge. Pål skulle hjem til ungene sine, og han måtte jo kjøre meg hjem først. Jeg orket ikke å kjøre selv, da jeg er alt for susete i topplokket på kveldstid. Men vi var med akkurat lenge nok til i alle fall å få være med på bilde i avisen. Dette bildet er fra Sandnesposten.no, men jeg har bare knipset dataskjermen og sånt 😉 Demonstrasjonen var utenfor et politisk møte, hvor ett av medlemmene i dette partiet, som har jobbet knallhardt for bomsaken, ble ekskludert fra partiet, sånn uten videre. Og sånn barnehagepolitikk går virkelig ikke an. Så vi dro dit jeg og Pål, og støtte på denne hemmelige gjengen, som vi i andre demonstrasjoner er en del av. Vi håpet jo at det var noen her allerede, så vi ble virkelig glade da vi så at folk var på plass. Tusen takk for det alle dere som var der ♥

Jeg går ikke i detaljer når det gjelder dette. Men det foregår en maktkamp i flere partier for øyeblikket, etter valget, så man kan jo virkelig begynne å lure på hvorfor det egentlig holdes valg? Ja, for det ser ikke ut som at dem folk stemmer inn klarer å gjøre en ordentlig jobb, annet enn å krangle og kaste hverandre ut osv. Jeg lurer på når de skal bli voksne, og forstå at de faktisk er valgt inn til å jobbe for folket, ikke for å krangle om topplasseringene?

Jeg vet i alle fall at jeg ikke ville passet inn som politiker. Jeg har mange meninger, men jeg er ikke flink til å lyve. For det virker jo som at det ofte er et kriterie enkelte plasser. Jaja…nok om det. Det er nok ikke en enkel jobb. Jeg misunner dem ikke, politkerne.

Jeg holder meg til blogg jeg, for der kan nemlig sannheten komme frem 🙂

Ha en god natt, og en fin start på ny uke ♥

 

#foto #strikking #politikk #bomsaken

 

8 kommentarer
    1. Fint bilde. Hvem er det som er på det? Jeg såg på nyhetsoverskriftene at en fra det partiet var blitt kasta ut eller noe. Greit å blogge ja. Ha en god natt!:-)

      1. Tusen takk 🙂 På bildet er min datter som var med meg ut for å se på solnedgangen den gangen. Og så ble vi impulsive og kreative 🙂 Det var veldig gøy 😀
        Ja, jeg så det jeg også at det var over alt på nyhetene. Ganske sprøtt. Tenk på alle velgerne, som faktisk hadde stemt henne inn, fordi hun har gjort en god jobb, og de hadde troen på henne. Det partiet der har ikke fortjent sine velgere i Sandnes akkurat nå, det viser de klart og tydelig. Men jeg håper for deres skyld at det ordnes opp i disse tingene. Alexandra har virkelig fortjent å få være med i politikken. Det er tak i henne. Jeg kjenner henne ikke annet enn i aksjonssammenheng. Og der er hun en veldig god leder og drivkraft.
        En fin ny uke til deg ♥

      1. Tusen takk for det ♥
        Nei, den der politikken er det best å holde seg litt unna. Det er for mye rot og vas. Hadde nå enda politikerne gjort det de ble valgt inn for…men sånn er det visst ikke nei.
        Ha en herlig fin uke ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg