MINE SISTE PÅ INSTAGRAM

Det er ikke så ofte jeg skriver om Instagram her. Tror det er et par år siden sist 😉 Men Instagram er en bildefavoritt for meg. Og det er mobilibilder som oftest havner inn der på min Instagramkonto.

Ofte er det detaljbilder jeg legger inn der. Ikke svære oversiktsbilder som jeg har en tendens til å legge inn i bloggen her. Det kan jo være at for alt som sees på mobilen blir smått, derfor er det kjekkere å “forstørre” småting på Instagram.

Her er mine siste Instagraminnlegg:

 

En rolig dag da vi var i London fant jeg ut at jeg skulle leke litt med sorth/hvitt og farger på mobilbilder jeg hadde i arkivet. Så da ble dette bildet fra Vålandstårnet i Stavanger et spennende lekeobjekt. Jeg valgte sort/hvitt, og la tilbake den naturlige fargen på blomstene. Mens himmelen fikk en fantasifarge ut av en annen dimensjon 😉 Ikke perfekt arbeid, men gøy likevel 😀

Forleden dag besøkte vi Alexander L. Kielland monumentet, Brutt Lenke. Det fikk også en hedersplass på min Instagram.

Vi liker å dra på kjøreturer jeg og Pål. Det krever et minimum av energi for meg hvis Pål er sjåføren. Her på bildet har vi besøkt Skjævelandsbrua. Det er en gammel bru som forlengst kun er en severdighet. Jeg falt for rekkverket ♥ Alt var så mye mer forseggjort før synes jeg. Og gjerne også håndlaget.

I helgen var vi i Stavanger og ruslet litt. Og da kom vi over dette litt spesielle sykkelstativet. Det måtte jo få plass i min Instagrampresentasjon. Sykkelstativet er plassert utenfor et yogasenter. Det hadde du kanskje gjettet, eller?

 

Jeg har begynt å kikke på et annet sted for bildene mine også, men har ikke bestemt om jeg skal lage noen konto eller ikke. Foreløpig er jeg bare innom og kikker. Mens på Instagram er jeg stadig vekk aktiv. Så det er bare å komme på besøk der om du vil. Min instagram heter: eva_gaud. Følg meg gjerne ♥

 

Er du på Instagram?
Bruker du det aktivt?

6 kommentarer
    1. Jeg er jo også der, men stengte 1 uke for jeg er ikke så begeistret for markedsplassversjonen av IG. Legger fremdeles bilder der, men det blir ikke like mye som før. De beste bildene havner hos YouPic for der slipper jeg all reklamen. Bildene blir heller ikke komprimert så hard. Bakdelen er at det er ikke gratis.

    2. det var lurt å bruke instagram slik du gjør det,jeg synes det er enklere å komme tett på med mobilen ,så burde kanskje tatt mer tett på til min insta også :=) vi følger jo hverandre så jeg ser det du legger ut

    3. Jeg følger deg jo og ser di flotte bildene du legger ut der også 🙂 Jeg liker Instagram..fin måte å dele bilder og følge med hos andre.. Klem <3

    4. Flotte bilder. Jeg er på Instagram , men ikke veldig aktiv der. Men hender jeg slenger inn et bilde nå og da når vi er ute og farter 😀

    5. Var nettopp inne på IG og da dukket noen av disse
      bildene opp. De er fine alle sammen, men jeg må innrømme at Alexander Kielland monumentet gjør inntrykk. Husker den veldig godt 😔

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg