MITT EGET LILLE SYDEN

Når man ikke kan dra til Syden, så lager man sitt eget lille Syden hjemme de dagene det er mulig.

 

En fin terrasse i to nivåer, en solseng, et lite bord, en hjemmelaget mojito (denne var virgin), og en varm sol. Hva mer trenger man egentlig?

Jeg kunne jo ønske at solen og varmen var litt mer stabil her på Sør-Vestlandet. Men likevel, de dagene vi er så heldige å ha DET været, da er mitt lille Syden helt perfekt her hjemme ♥

 

Om morgenen nyter jeg en god kaffe på patioen, mens solen gjør seg klar for dagen. Jeg sitter i min solkjole, og våkner sakte men sikkert, glad og fornøyd for at jeg snart kan gjøre klart solsengen til dagens D-vitamin hamstring.

 

 

Og så endelig, sånn cirka midt om dagen, fra 12-13 tiden og utover, er min gode tid med hvile i solen. Jeg har gjerne på radioen, og nyter behagelige toner i fin musikk, mens solens varme gjør at kroppen blir myk og god, og fjerner litt av stress og smerter.

 

Når solen begynner å gjemme seg bak hus og høyder på sin vei ned sent om ettermiddagen, lages gjerne til et bedre måltid på grillen. Da smaker maten ekstra godt.

 

Ååååååå som jeg nyter sommeren. Jeg skulle gjerne hatt hver eneste dag som dette. Men dessverre er den norske sommeren litt uberegnelig. Likevel har det vært nokså mange fine dager til nå. Og sommeren er ikke slutt enda ♥

Men best liker jeg de dagene hvor jeg har mitt eget lille Syden akkurat her hvor jeg bor ♥

16 kommentarer
      1. Tusen takk ♥ Ja, jeg er såpass mye hjemme at det har vært viktig å lage det ekstra trivelig her hjemme 🙂
        Nyt de fine dagene du også, og ferien din ♥ Klem ♥

    1. Ser ut som du fint klarer å lage ditt eget lille sydenparadis i hagen, ja ♥ Sender noen overflødige solstråler fra Spania, slik at det blir ekstra godt og varmt til deg på solsenga i dag 🙂

      1. Tusen takk, alle solstråler tas imot med stor takk ♥♥
        Ja, jeg er såpass mye hjemme at det har vært viktig å lage det ekstra koselig her hjemme 🙂

        1. Sant 😀 Jeg koser meg med drivhus- liker ikke å ligge i solen, men drivhusene står i solen og jeg har brent meg masse i sommer, til tross for bruk av solfaktor 50 :O

          1. Jeg liker heller ikke å ligge i solen. Men likevel så gjør jeg det, en time om dagen hvis det er vær til det. Ellers liker jeg å sitte i skyggen og ha det behagelig med en god bok eller lignende. Eller gå tur, eller finne på noe annet kjekt utendørs.
            Sobrent er ikke kjekt. Og med faktor 50? Ja, da har du fått mye sol. Akkurat DET problemet har ikke vi hatt her 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg