MITT SKIP ER LASTET MED……SOLNEDGANGER

Vi har for tiden et praktfullt vær. Akkurat sånn som vi håper fortsetter, lenge. Men i neste uke skal temperaturen synke litt. Været blir fortsatt fint da, med sol og tørt. Ja, så tørt er det jo, at det meldes om branner både her og der.

Dagen i dag har vært av det tunge slaget for min del. Vondt i hele kroppen, og så ufattelig trøtt og sliten. Og det er vel ikke annet å forvente etter den toppturen jeg gikk i går. Men likevel……
Og så har jeg vært en tur på sykehuset…..og det blir flere turer dit kommende tiden. Sukk.
Før jeg dro på sykehuset fikk jeg besøk av en av mine gode venninner.
Etter sykehusbesøket har jeg slitt med skuldrene. De er heist så høyt opp, at de nesten berører øreflippene. Ikke så gøy det. Alltid skal det være noe.

Så da var trøsten veldig god da jeg og min datter tok en tur ut til Solastranden nå i kveld, for å se på solnedgangen. Og solnedganger, det er så utrolig beroligende og fredfullt, at det hjalp faktisk.

Og det var jo helt fantastisk når det kom et skip lastet med en solnedgang ♥

Dette skipet var Fjordline, på vei til Danmark. Og heldigvis tok det ikke solen med seg 🙂

Jeg står her på Solastranden, trøtt og sliten, og gleder meg over den gode stemningen, sammen med ganske mange andre mennesker også 🙂

Roen senker seg helt. Det er så vakkert ♥

Og med dette sier jeg god natt. Dagen er over nå, og batteriene trenger en solid dose lading.
Sov godt og drøm søtt ♥

18 kommentarer
    1. Synd det blir sånn..men godt at du fant litt lise i solnedgangen da 🥰
      Mange positive tanker, energier og gode ønsker for deg og lørdagen sendes – sammen med en stor, varm klem 💖

      1. Ja, det er leit når det blir sånn, og jeg er jo klar over det også, men blir jo litt vel ivrig av og til, og så tror jeg at det skal gå bra.
        Men en solnedgang, det er litt som mindfulness, avslapning og god stemning ♥ Det hjelper godt 🙂
        Tusen hjertelig takk, det varmet. Varme klemmer til deg også ♥♥

    2. Nydelig. Jeg sier som moren min, gi meg en solnedgang, så blir natten god. Hun ønsket deg en dvd en gang med bare solnedganger, til å se på når hun ikke kom seg ut eller det var regn og skyer. Så smart. Hun fikk det av meg, men musikk til. Jeg har lurt på om jeg skal lage meg en fotobok med bare sånne vakre solnedganger en gang. Klemsiklem 🙂

      1. Åååå det var jo virkelig lurt med den DVD’en. Noe så beroligende og trøstefullt. Og en sånn fotoalbum ja, det var jammen ikke dumt. Den tanken skal jeg låne og ha i bakhodet, og kanskje gjøre noe med selv en gang 🙂
        Klemmer varmt ♥

    3. Likte så godt overskriften din og bildet. Ble helt glad. Alle bildene var nydelige. Bra det ble bedre i kroppen av besøket. Nå vet du det sikkert, om rotasjon… men jeg har i perioder veldig håpløse skuldre, men nå har jeg en god stund tatt rotasjon hver morgen før jeg står opp og føler det hjelper. Ønsker deg en fin lørdag ❤️

      1. Tusen takk, så glad for at det gjorde godt for flere enn meg også ♥
        Jeg har gjort øvelser for ryggen. En slags svingeøvelser med hoftene (nesten som magedans), og skuldrene ruller jeg også med av og til, spesielt når jeg kjenner det begynner å stramme i nakken. Og ja, det hjelper litt det. Så jeg slapp den helt store hodepinen denne gangen. Jeg er dårlig til å gjøre sånne øvelser på det jevne, dessverre.
        Ønsker deg en herlig fin uke, håper den blir god for deg ♥

    4. Skjønner at det er flere enn meg som trenger intensiv lading for tida, da! Men så deilig med en fantastisk solnedgang, som roer og gjør glad ❤️ Flott når skip er lastet med solnedganger, ja. Jeg trodde på de øveste bildene at det var mennekser som duppet i bølgene og kveldsbadet, men ser på de siste bildene at det er ender 😀 Herlig bilde av deg! 🥰

      1. Ja, vi er nok mange som trenger ekstra lading. Det er litt sånn at vi lever intenst når vi kan, og så må vi bare ta krasjen når den kommer. Men viktig å tenke seg litt om også, for den krasjen kan bli ille. Det ble min denne gangen.
        Solnedganger ja, de er så beroligende og vakre. Så de gangene jeg får kommet meg ut og se på det, da er lykken gjort ♥
        Og ja, du har nesten rett, det er ikke mennesker, og det er heller ikke ender, men måker 🙂 Ikke så lett å se på sånne små bilder 🙂
        Bildet av meg, slitent, men helt ok, tusen takk ♥

        1. Var det måker? Hahaha, it makes sense! 😀 Vi så ikke solnedgangen der vi bodde før, noe jeg savnet, så det var viktig da vi skulle flytte. Nå har vi solnedgang både fra leiligheten i Trondheim (men finere om vi beveger oss ned til sjøen) og fra leiligheten i Spania. Føler meg så heldig ❤️ Ja, vi må leve når vi kan, men viktig å bremse litt også, sånn at krasjen ikke blir alt for langvarig! 🙂

          1. Åååå ja det er så vakkert, godt dere har klart å få til det ♥ Og jeg er enig, viktig å bremse litt også, for en langvarig krasj, er ikke noe å trakte etter.
            Jepp, det var måker, endene så jeg ikke noe til 😉

      1. Ja, den var nydelig den solnedgangen der. Og med skipet som seilte så fint forbi, så ble det blinkskudd som passet til den gamle barneleken ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg