MODELLEN FALT PÅ CATWALKEN (Frodith’s Catwalk utfordring)

Da har jeg kommet til dag 3 i Frodith’s Catwalk utfordring.

Og dagens gjeldende farge for meg er Gul.

Gul er en farge jeg ikke har mye av i mine overfylte klesskap, men nå i sommer kjøpte jeg meg en gul topp som jeg har brukt en del. Det er en gul som passer meg bra og er passe kjølig til min hudtone. Jeg kler best kalde farger. Og når plagget i tillegg har feminine blonder, da er ikke veien lang fra butikk til overfylt klesskap her i gården 🙂

 

Den gule toppen var et impulskjøp på tilbud i sommer. De hadde kun en igjen, og den kjøpte jeg. Det er kraftige blonder i kantene, noe som gir den feminine følelsen jeg liker så godt. Skjørtet strikket jeg selv for flere år siden. Det er et Klumpelumpemønster. Det er mye brukt, men nå når jeg har lagt meg ut litt, så var skjørtet jammen i trangeste laget. Men det gikk jo fint likevel. Sandalene kjøpte jeg for et par år siden en eller annen plass. Ørepynten kjøpte jeg for et par år siden i Lisboa. De er av typen tradisjonelle, altså den sorten som brukes til nasjonaldrakten i Portugal.

 

Omgivelsene er min egen stue som jeg trives veldig godt i 🙂 Ser du at jeg har pyntet til høst….det er jo gultoner det også 🙂

 

 

Og mens jeg satt og balanserte på armlenet, mistet jeg kontrollen, og falt bakover så lange jeg var. Og nå er jeg ikke så veldig lang da, men dramatisk var det likevel.
Jeg var jo heldig tross alt. De modellene som vanligvis faller på Catwalken, de er iført høye sko med syltynne hæler, og lander på hardt gulv. Min luksus var jo å lande i den myke sofaen. Så ingen grunn til bekymring, det gikk bra! Puh 🙂

 

Siden jeg som modell tydeligvis hadde en litt ubalansert dag, så fant jeg det best å ha resten av photoshooten sittende. Det fungerer jo det også 😀

 

Og etterhvert blir alle modeller slitne. Noen mer enn andre. Så da begynner man å sige litt sammen. Det gjorde jeg. Så da er det avslutningen på den gule Catwalken. 

 

Oppsamlingscollage av de gule blinkskuddene, uten fallet (det fikk sin egen collage) 🙂

Hva synes du om antrekket? Liker du blonder og feminint stæsj?

 

#catwalk #klær #mote #feminint #blonder #gul #strikk

 

 

12 kommentarer
    1. Søt og gul var du….artige bilder….Du bø på deg selv. Kjempefint. Alt var lekkert på deg! Likte alt. Skjørtet kunne jeg brukt selv. Blusen var fin til deg. Men hadde nok aldri brukt den selv! For jeg som du vet..Veldig klassisk. Liker ikke så godt blonder og sånn jeg. Men det vet du….Men du kler den så fint. Jeg liker gult jeg. Men helst overdeler som er en klassisk skjorte!

    2. Veldig fin topp! Du kler gult også du. Men som du sjøl sier: sikkert den kalde varianten. Jeg kler varme gultoner 🙂 Har forresten rødt på meg på catwalken i dag, jeg 😉 Artige bilder du har lagt ut. Bruker selvutløser på kameraet? Det har heldigvis jeg lært meg å gjøre også…endelig. Da blir det lettere å ta selfies, og at det ikke blir for NÆRT 😉

    3. Her var det mange artige bilder!:-) Gøy når man har med litt gøyale bilder. Og du hadde fått det fint i stua med litt høstlige farger. Jeg liker godt fargen gul egentlig, men vet ikke om jeg har tenkt så mye på hvorvidt jeg liker blonder o.l, men gjør nok ofte det ja:-) jeg liker såvisst mye feminint. Den neglelakken din var fin! Ha en fin dag!

    4. Så herlige gulfarge til deg. Flott topp, på en flott dame! Og du verden så tøff du er som byr på deg selv i knall og fall også. 🙂 Herlige bilder! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg