MORGENSTUND HAR GULL I MUNN

God morgen alle sammen ♥

En rolig morgen er å foretrekke. Men for mange er det ikke sånn.

Noen sover så lenge de kan, og haster med morgenstellet og frokosten, mens andre har det for travelt med unger som skal hit og dit og gjøres klare for dagen.
Been there, done that!

Nå er morgenene mine rolige, som regel. Dagen blir vanskelig hvis jeg stresser, og kroppen trenger lang tid på å våkne.
Akkurat det er ekstra vanskelig hvis jeg har en tidlig avtale. Da må jeg stå opp grusomt tidlig, for å nå å bli klar. Det må jeg på mandag. Så jeg gruer meg allerede. Men heldigvis har jeg sjåfør, så det er ikke så farlig om ikke synet mitt skulle rekke å bli skarpt.

I dag derimot, har jeg en formiddagsavtale, men den er bare kos, og ikke så forferdelig tidlig.

Jeg gleder meg 😀

Jeg ønsker alle som titter innom, og alle andre også så klart, en nydelig god dag ♥ Carpe Diem

 

#morgenstund #morgen #morgenhilsen

5 kommentarer
    1. god morgen.Ja når vi har gått hjemme en stund av forskjellige årsaker blir vi vant til å ha god tid på morgen,er litt som du jeg,må opp minst 2 timer før jeg skal ut,kan til nød gå med 1 time,men det holder hardt .
      et helt nydelig bilde det du har tatt her,ha en fin dag

    2. Det er ingenting som kan ødelegge en dag, som å starte med å ha dårlig tid. Jeg står mange ganger opp mye tidligere enn alle andre ville ha gjort, for da har jeg god tid til å gjøre meg i stand. Nå om dagen har jeg ferie i 1,5 uke til og så er det tilbake igjen til 2 halve dager på jobb, og da må jeg opp tidlig. Akkurat det gruer jeg meg til…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg