MYE OM MEG OGSÅ

Nå er det flere jeg har lest hos som har besvart noen spørsmål om ditt og datt. Så jeg tenkte jeg også skulle hive meg utpå 🙂

 

 

  1. Hva er din største skrekk?

At noe skal skje med ungene mine. Mitt hjerte brister når de har det vondt.

 

2. Hva ville du bli da du var barn?

Jeg ville bli detektiv eller politi. Da jeg ble litt større ville jeg bli fotograf, men jeg ble ikke noen av delene 🙂

 

3.Hvor høy er du?

Av dem jeg har lest hos til nå er jeg definitivt lavest. Kun 158 på strømpelesten.

 

4. Hvor gammel er du?

Jeg er ikke gammel, jeg er bare 51, snart 52 🙂

 

5. Har du søsken?

Jeg har en lillebror ♥

 

 

6. Hvor er du fra?

Jeg er militærbarn fra Sandnes, men 4 av mine barndomsår ble tilbragt på Skjold i Troms. Bildet over er derfra.

 

7. Har du noen piercing?

Jeg har den vanligste sorten, i øreflippene. En i hver 🙂

 

8. Hva er det siste du kjøpte?

Jeg kjøpte en pakke skinke og en pakke smør i går.

 

9. Har du barn?

Ja, en sønn som blir 24 til sommeren, og ei datter som blir 19 om et par dager.

 

10. Hva står det i den siste meldingen du sendte?

Ok 🙂 Ikke meningen å forstyrre.

 

11. Liker du best frokost eller middag?

Jeg er veldig glad i frokost. Men liker middag også, spesielt når andre har laget den 🙂

 

 

12. Ler du av deg selv?

Ja, noen ganger ganske så hoderistende 😉

 

13. Ville du helst vært popstjerne eller skuespiller?

Skuespiller kunne jeg ha veldig lyst til å være. Det ligger mye eventyr i det yrket. Jeg hadde drama i valgfag på ungdomsskolen et av årene.

 

14. Foretrekker du sko eller gå barbeint?

Jeg liker godt å ha på varme ullsokker. Men når jeg skal gå rundt, så er sko å foretrekke. Selv om jeg har rimelig trøblete og sensitive føtter.

 

15. Foretrekker du havet eller poolen?

Poolen, definitivt. Men ettersom jeg har dårlig immunforsvar og lett blir syk, er det smartest å ikke bade så mye.

 

 

16. Sover du alene eller sammen med noen?

Jeg sover oftest stort sett alene.

 

17. Hvis du kunne endre navnet ditt, hva ville du valgt da?

Jeg har endret navnet mitt et par ganger. Først da jeg giftet meg, og så etter jeg ble skilt. Og navnet jeg har nå, skal aldri mer endres, for det er mitt favorittnavn 🙂

 

18. Finnes det noe gult i nærheten?

Ja, gule blader på en halvvissen plante.

 

19. Har du vært forelska noen gang?

Ja, mange ganger 🙂 Og er det nå også ♥

 

20. Hva står det i den siste Messenger-meldingen du sendte?

Åhh….tusen takk ♥ Godt det ordnet seg ♥

 

21. Hva vil du vite om framtida?

Jeg kunne ønske meg å vite om jeg en gang vil bli frisk?

 

22. Samler du på noe?

Jeg har alltid samlet på ett eller annet. Akkurat nå er jeg mest opptatt av å få servise nok til så mange jeg trenger når vi skal ha selskap 🙂 Men ellers samler jeg på gode opplevelser og bilder.

 

23. Liker du sterk mat?

Nei.

 

24. Når så du moren din sist?

Den dagen hun sovnet inn, for et par år siden.

 

 

25. Hvilken øyefarge har du?

Blå.

 

26. Hva skremte deg om natta da du var barn?

Jeg sov om natten, så kan ikke huske noe spesielt.

 

27. Hvilken iskrem er din favoritt?

Sandwich og Gullpinne.

 

28. Kan du kjøre slalom?

Jeg har aldri forsøkt, så det vet jeg ikke.

 

29. Hvilken ringelyd har du på mobilen?

Det vet jeg ikke. Den la seg til automatisk når jeg nylig måtte reboote hele mobilen etter den hadde et sammenbrudd.

 

30. Har du et favorittdyr?

Jeg skulle gjerne hatt en elefant i hagen, men tror ikke den ville trives så godt der. Er veldig fascinert av, og glad i elefanter. Og nest etter det er det katt som er mitt favorittdyr. Og det har jeg boende hos meg.

 

 

Kanskje lærte du meg bedre å kjenne nå? Jeg har i alle fall blitt bedre kjent med dem jeg har lest hos. Og de siste jeg leste hos var Elin og Margrethe 🙂

 

Ha en fin dag ♥

 

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg