NÅ FÅR SOLEN SKINNE INN GJENNOM RENE VINDUER

Endelig har jeg fått vasket vinduene ♥

I fjor ble de ikke vasket. Men året før ble de vasket. Så her er det altså annethvert år som gjelder, tydeligvis.

Jeg har til og med gått til innkjøp av en passende bøtte, som passer til å dyppe vaskenalen ned i. Da ble jo alt så mye lettere. At jeg ikke har gjort det før?

Her er jeg klar. Nå er det bare til å gyve løs. Og jeg registrerer at litt maling må til her og der 🙂 Men i dag var det vindusvask som sto på gjøremålslista 🙂

Jeg begynner på den minst inspirerende siden, der hvor alt rotet er. Det synes ikke for noen andre enn de som bor lenger oppe i bakken, og knapt nok det. Men det er kjøkkenvinduet som her får en vask 🙂 Og det vinduet trenger sårt en vask fra innsiden også!

Runden rundt huset tar ikke lange tiden. Og da har jeg vasket min etasje med kjeller. De som bor oppe må få det til selv på sine vinduer. Jeg når ikke opp dit. Utrolig herlig å ha gjort dette. Nå kan solen skinne inn gjennom nyvaskede vinduer. Det er en glede.

Så trengs bare en vask fra innsiden også, så kan sommeren bare komme ♥
Men det får vente en dag eller to…for nå er jeg utslitt!

Hvor ofte vaskes dine vinduer?

9 kommentarer
    1. Gratulerer med nyvaskede vinduer, Eva! Høres herlig ut! Jeg pleide å vaske vinduer to ganger i året… Til jul, og før sommeren en gang. Men nå slipper jeg unna all vindusvask, siden samboeren tar seg av det. Lucky me! 😀

      1. Takk for det ♥ Ja, her er det ingen samboer, så må nok klare det selv 🙂 Så er litt misunnelig på akkurat det å ha noen som kan hjelpe 🙂

      1. Den bøtta var helt genial, så det kjøpet angrer jeg ikke på.
        Skulle ønske jeg også klarte den jobben litt oftere enn bare en gang annethvert år, men skal nå forsøke i alle fall en gang i året 🙂 Nyvaskede vinduer er veldig kjekt 😀

    2. så deilig da ,må ta mine jeg også,jeg vasker mine 2 ganger i året,og det går helt fint,særlig på våren,verre på høsten,da har så mange ekle vevkjærringer gjemt seg langs sidene og når jeg åpner vinduene daler dei ned ,usj

    3. Kjempegodt med nyvaskede vinduer 🙂 Godt med rene vinduer nå til våren.

      Hos oss har det vært så kalt og mye nedbør at det har ikke vært mulig, men det er meldt godt vær i helgen, og mannen min skal ta frem høytrykkspyleren.

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Herlig å ha en mann som kan hjelpe ♥
        Her har været vært ok til vindusvask lenge, hele vinteren faktisk. Men jeg har ikke akkurat orket før nå 🙂
        Veldig god helg til deg også ♥ Klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg