NÅ HAR JEG FÅTT BLOGLOVIN FØLGERKNAPP I BLOGGEN

Da kikker jeg innom bittelitt 🙂

Dagene er nokså slitne for tiden. Uvisst av hvilken årsak, bortsett fra ME da 🙂

Og da jeg kikket innom bloggen, så jeg at det nå var mulig å legge til følgerknapp for Bloglovin. For nå virker visst Bloglovin igjen. Og det har jeg sjekket ut også. Veldig gøy 😀

Og selvsagt har jeg lagt til denne knappen 😀

Kikket innom bloggen min etter jeg la til knappen, og da ligger den nede til venstre i vinduet når bloggen min er åpen både på pc og mobil.

Så kjekt om noen har lyst å følge meg der også, på Bloglovin. Er i grunnen ganske ok med en sånn samleplass for å følge blogger. Der kan man følge blogger fra forskjellige bloggplatformer. Oversiktlig og greit.

Så da finner du meg i alle fall der når jeg publiserer nye innlegg, hvis du følger meg da 🙂 Bloglovin.com.

 

6 kommentarer
    1. Hei. Koselig å se deg. Bloglovin har jeg ikke vært inne på på evigheter. Syns det ble nok med den fb gruppa som ble laget «Vi fra bloggblokka». Men må kanskje ta en titt innom. 😊

    2. Har for vondt i hodet i dag til å ordne med sånt..men skal sjekke ut det med bloglovin ..og når jeg får det på plass skal jeg selvsagt følge deg 💗 Flott smil…med tenner..hehe… Klem 💞

    3. Jeg gidder ikke bloglovin, synes de kunne ordnet det på blogg.no i stedet. Det er blogg.no som har vært på bloglovin for å får ordnet. Men jeg synes det hadde vært mer lettvint HER. Få alle i feeden på egen blogg. Som før. Og skjønte ikke fletta av den beskrivelsen. Men jeg er på fb-gruppene, og ser i feeden. Det får holde. Finner dere jeg følger uansett, uten følgeknapp 🙂

    4. Har vært på bloglovin’ siden jeg starta å blogge, tror jeg. Men jeg bruker ikke den siden noe særlig, bortsett fra at alle innleggene dukker opp der. Har en del følgere der også fant jeg ut. Var jo litt kult når en kunne få en slik følgeknapp på bloggen også. Lettere å følge de fra andre plattformer også da. Men stort sett finner jeg de jeg følger selv via andre plattformer. Facebook og blogg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg