NÅR MAN FÅR LYST PÅ SCONES…..

For tiden er jo ikke matlysten her på topp. Noe som har resultert i et stort vekttap.

Men så er det jo sånn da, at når jeg plutselig kommer på noe jeg har lyst på, så må jeg bare hive meg rundt og skaffe det, for da vil jeg i alle fall få i meg noe. Og da vil mest sannsynlig dette smake godt.

I dag var jeg tidlig oppe, og plutselig jeg satt her og skulle svare kommentarer i bloggen, så fikk jeg så lyst på grove scones til frokost.

Heldigvis var veien til kjøkkenet kort. Og scones er kjapt å lage, så det blir ikke så veldig mye av energien min som forsvinner i prosessen.

Se her, ser de ikke gode ut? Rykende ferske rett fra ovnen.

Selvsagt ryktes det i resten av familien, at det var noe nybakt i hus. Så da ble det jammen en hyggelig frokost sammen med mine to barn også. DET er sjeldent det 😀

Jeg spiste for en gangs skyld mer enn jeg egentlig hadde plass til. Og det smakte godt. Så da er dagens lykke gjort ♥

Og har du lyst å bake, så finner du oppskriften på disse gode sconesene HER!

Ha en fortreffelig dag

18 kommentarer

Siste innlegg