NOE LYSTBETONT

I dag er formen litt så som så. Jeg sliter med type tungt hode og den vanlige feberen min for 3. dagen på rad, og jeg kan merke at lunta blir litt kort da. Antakelig så er jeg litt stresset med alt som skjer her i landet for øyeblikket, og i andre land også. Og så blir jeg så vanvittig sliten.

Så da tenkte jeg at det faktisk kunne være på sin plass å gjøre noe hyggelig 🙂

Og som sagt så gjort: jeg besluttet å bake cookies. Jeg prøvde en annen oppskrift enn de jeg tidligere har laget.

Men det tok sin tid. Jeg slet med å konsentrere meg. Jeg måtte hvile etter hver eneste lille ting jeg målte opp og blandet ferdig. Og så måtte jeg ha en laaang hvil før jeg kunne begynne å trille ut og sette på stekeplate. Jeg tror ovnen var klar til steking en hel time før jeg endelig hadde orket å trille ut cookiene og kunne sette dem i ovnen.

Til slutt ble det ferdige cookies, og jeg kunne fryde meg over å smake dem 🙂 Mmmmmmm ♥

Ser de ikke gode ut vel?

Det er viktig i disse dager å fokusere på hyggelige og lystbetonte ting, uten å utsette seg selv og andre for fare. Så da må man ta hjemlige midler i bruk, og det har jeg gjort i dag ♥

Nå skal kvelden nytes i ensomhet, med gode cookies, strikketøy og bok, litt blogglesing, og kanskje noe på TV-skjermen (Netflix).

Og før den store hamstredagen, fikk jeg handlet litt god cider også, kanskje jeg skal smake på en av dem, jeg skal jo tross alt ikke ut å kjøre 🙂

Gjør noe koselig for deg selv denne lørdagskvelden, det er min oppfordring ♥ God bloggklem til alle som vil ha 🙂

 

PS: Jeg legger ut oppskriften litt senere, for dem som er interessert 🙂

7 kommentarer
    1. Jeg har vondt i hodet i dag..men det begynner å bli “en vane”.. ! Baking kan være koselig å holde på med det..om man ikke må forte seg .. Cookiene ser helt nydelige ut..og det gjør du også 🙂 Lørdagsklem <3

    2. Ser ut som kjempegode cookies! Håper de som får smake, vet å nyte dem! Ha en fin kveld, Eva! Lad batterier og ta vare på deg selv! 🙂 🙂 🙂

    3. Nam, nam :p Disse cookisene så kjempegode ut 🙂

      Kjempekoselig å gjøre noe koselig også. Det unner jeg deg 🙂

      Håper du fort blir frisk igjen <3 <3 <3

      Her blir det avslapping og håndarbeid i kveld 🙂

      Ønsker deg en kjempefin lørdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    4. Det er viktig å kose seg nå – enda viktigere enn ellers – her blir det ost og kjeks og rødvin…… de cookiene ser gode ut – kos deg med kvelden! Klemmer <3

    5. Så flink du er til å finne på noe koselig, selv om du ikke er i form. Nei, dette er ikke lett. Alt er bare rart om dagen for alle.Ønsker deg en fin kveld. Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg