NOEN SISTE ORD FOR DAGEN FØR JEG LEGGER MEG

Nå er kvelden kommet, og går mot natt. Dagen har vært fin. Jeg fikk gått en tur i morges, og resten av dagen har vært preget av feber og utmattelse. Men jeg fikk ordnet å skaffe en ekstern harddisk til alt jeg har samlet på denne pc’en. Må jo ta en backup før pc’en blir sendt til evt. reparasjon.

Veslejenta mi laget middagen. Noe som ikke skjer så ofte. Jeg er utrolig glad for den middagen. Det er så godt å bli servert 🙂

Så fikk vi sett en Star Wars film til 🙂

Nå har jeg sittet og lest litt blogg, og det var koselig. Har ikke kommentert alle stedene, men jeg henger med så godt det lar seg gjøre ♥

Nå føler jeg meg omtrent sånn som dette….ursliten, gammel og grå. Dradd i ansiktet og ganske innskrumpet 😉

Kan det være på tide å finne senga, legge seg godt under dyna….

…..og drømme om kjæresten?

Ja, det tror jeg jammen at jeg skal gjøre. Så da sier jeg god natt til alle her, og drøm søtt. Og så prates vi mer i morgen ♥ Klem ♥

 

#godnatt #dagensgang

4 kommentarer
    1. Natti natt fineste kjæresten min ❤
      Å husk jeg har deg i tankene å i drømmene mine å godt her inni ❤ mitt
      Goe klemmer å sov godt 🥰😉😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg