NY PC

Endelig er dagen her, og jeg kan ta i bruk ny bærbar PC.

Det har vært frustrerende å være uten den gamle bærbare, som begynte å gå ifra hverandre. Jeg sendte den inn i et forsøk på å få reparasjon på garantien, men det godtok de ikke. Så da ble det noen uker uten, mens jeg brukte en stasjonær PC jeg har stående i kjelleren.

Det var både slitsomt og ubekvemt. Og av og til ganske kaldt. Så det var ikke mye jeg var der, for å si det sånn.

Men nå er jeg på nett oppe i stua mi igjen, med ny og fin Acer bærbar PC på fanget.

Utrolig kjekt å igjen kunne sitte bekvemt og ha et verktøy som faktisk fungerer strålende. Jeg har virkelig savnet det. Men nå gleder jeg meg til igjen å sitte og kose meg med å lese blogg, og å skrive blogg.

Men det blir ikke i kveld. I kveld skal jeg bli kjent med PC’en.

Jeg er hoppende glad nå, dette blir en god helg. Jeg begynner å bli frisk fra den leie forkjølelsen, og med kjæresten på besøk, og ungene i hus, og ny PC i mitt eie, så er alt bra 😀

Ønsker alle sammen en riktig god helg ♥ Og til dere som skal på treff i morgen, kos dere masse ♥

 

18 kommentarer
      1. Tusen takk for det 😀 Ja, vi er avhengige av det, for nå fungerer jo så mye bare på internett og knapt andre steder. Bank ting for eksempel. Men så er det jo alle de kjekke hobbyene også, som blogg og sånt 😉
        Koser meg nå…kjekt å holde på her når ting endelig fungerer 😀

    1. GRATULERER
      Det blir bra, sitte ned i kjelleren å blogge er ikke kanskje ikke helt topp. Da kan du kose deg i sofaen med tv og sånn i nærheten. God Natt 🙂

      1. Ja, veldig kos det. Er jo sjelden jeg har på TV, for jeg liker at det er stille. Men jeg kan i alle fall sitte bekvemt, og slippe å fryse 🙂
        Kos dere masse i morgen ♥ God natt 🙂

      1. Tusen takk for det ♥
        Synd vi ikke møtes nå i helgen, men jeg tenker jeg skal ta meg en Oslotur nå i sommer om helsa er grei 🙂

      1. Tusen takk for det ♥ Nei, sånne ting kan man ikke forutse. Så vi får gjøre det beste utav det uansett. Kos å være hjemme også 🙂

    2. Så herlig med ny PC!

      Jeg har også ACER og er fonrøyd med den, men den begynner bli gammel denne her – så vi får se hvor lenge den holder 😀

      Ønsker deg en fin fin 1 juni og lrødag 😀

      1. Ja, det er jammen godt med en ny PC. Begynte å bli rimelig frustrert over den stasjonære. Har mange fine bilder på den, så kommer ikke til å skrote den. Men den dagen den gir seg, så blir det bedre plass til nye ting 🙂

        Acer er nok bra, så tror jeg blir fornøyd 🙂

        En fin søndag til deg…nyt resten av helgen ♥

      1. Tusen takk for det ♥
        Ja jeg skulle veldig gjerne ha vært der, og møtt deg og de andre. Var bare deg i gjengen jeg ikke har møtt før. Og det så ut til at dere hadde det kjekt 😀
        Klemmer ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg