NY PERSONLIG REKORD / NEW PERSONAL RECORD

Så er vi godt inne i helgen igjen, og jeg har klart å holde meg på noenogtrettitallet på topplista hele uken, og forrige uke. Og det med kun ett blogginnlegg denne uka. Og endatil har jeg klart å komme inn på noenogtyvetallet i dag. Nærmere bestemt 28. plass. Det er ny rekord for meg det ♥ Og veldig kjekt 🙂

Then we are well into the weekend again, and I have managed to stay in the thirties on the top list all week, and last week too. And that with only one blog post this week. And so far I have managed to get into my twenties today. Specifically 28th place. It is a new record for me there ♥ And very nice indeed 🙂

Jeg lurer jo på hvor jeg ville vært hvis jeg hadde skrevet blogg hver dag? Men faktisk, ikke så veldig mye høyere oppe vil jeg tro. For det er nemlig ett innlegg som får veldig mye oppmerksomhet i disse tider. Og det innlegget er litt sesongbetont. Et gammelt innlegg fra flere år tilbake, som er dagsaktuelt i forbindelse med at alt av konfirmasjoner avholdes på samme tid i år.

Det er jo sånn at vi klør oss i hodet for å finne på en smart gave til konfirmanten. Spesielt siden de fleste konfirmanter helst ønsker seg penger. Og da kan en liten kreativ gave være midt i blinken, spesielt hvis den overleveres f.eks. i forbindelse med en tale 🙂
Det var det jeg gjorde, sist jeg var i konfirmasjon. Og gaven jeg da laget, kan du lese om HER!

Og neste helg skal jeg i en ny konfirmasjon, og jeg forsøker å finne på en ny lur gave jeg kan lage. En liten spire av en idé er sådd, så gjelder det bare å få laget den. Og hva det er, kan jeg ikke si her. For tenk om konfirmanten eller noen hun kjenner faktisk leser bloggen min, da vil jo overraskelsesmomentet være borte 🙂

I wonder where I would be on that list if I had written a blog post every day? But actually, not very much higher up I would think. Because there is one post that gets a lot of attention these days. And that post is a bit seasonal. An old post from several years ago, which is at the moment in connection with all confirmations being held at the same time this year.

It’s like when we scratch our heads to come up with a smart gift for the confirmant. Especially since most confirmants prefer money. And then a small creative gift can be right up your alley, especially if it is handed over e.g. in connection with a speech 🙂
That’s what I did the last time I was in a confirmation. And the gift I then made, you can read about HERE! (Not in Norwegian, unfortunately).

And next weekend I’m going to a new confirmation, and I’m trying to come up with a new clever gift I can create. A small sprout of an idea is sown, so all I have to do is to make it. And what it is, I can not say here. Because what if the confirmant or someone she knows actually reads my blog, then the moment of surprise will be gone 🙂

Så da nyter jeg tiden akkurat nå, hvor lesertallene er høye på grunn av det ene innlegget, for snart er konfirmasjonstiden over, og da vil også lesertallene mine gå kraftig ned 🙂 Men det har vært hyggelig å befinne seg litt opp i nærheten av toppen denne perioden, til og med uten å anstrenge meg på noen måte 🙂 Det nyter jeg av hele mitt hjerte ♥ Og så takker jeg alle som er innom uansett hva dere leser hos meg. Alle sammen bidrar til at jeg er på listen i det hele tatt 🙂 En ydmyk takk til dere, og ønsker dere en flott helg ♥

So then I enjoy the time right now, where the readernumbers are high due to one post, because soon the confirmation time is over, and then my readernumbers will fall sharply 🙂 But it has been nice to be a little up near the top this period, even without exerting myself in any way 🙂 I enjoy it with all my heart ♥ And then I thank everyone who comes by, no matter what you read with me. Everyone contributes that I am on the list at all 🙂 A humble thank you to you, and wish you a great weekend ♥

20 kommentarer
    1. Utrolig gøy – du er flink! Stå på – snart er du blant de 10 beste! Delte du dette innlegget i en gruppe eller finner folk det på google og slik får du treff. Har hatt et par innlegg i sommer jeg også! Så har dratt mange lesere. Slikt er gøy! God klem…

      1. Ja, det er veldig gøy dette her 🙂 Og jeg har faktisk tjent litt på det også, da mange har ønsket å bestille noe som jeg kan formidle.
        Akkurat dette innlegget blir godt besøkt året rundt, og da har de nok brukt søkeord og google ja. Men akkurat nå har jeg nok mange lesere fordi jeg har reklamert på Facebook.
        Veldig gøy når mange kikker innom. Og kjekt at du også har hatt mange lesere 🙂
        God lørdagsklem ♥

      1. Blir ganske overrasket hvis jeg gjør det, jeg følger jo med på hva som er mest lest 🙂 Men vi får se, tiden vil vise 😀

    2. Så koselig da for deg:) Alltid kjekk at mange leser innleggene dine:)
      Jeg for min del kommer så sjelden en av de hundre:) Uansett hvor mange innlegg jeg legger ut, he he.
      Men, det er en terapi for meg å skrive og at jeg får lufte ut mine tanker er jo bra for helsa det også.
      Ønsker deg en god helg.

      1. Det er nettopp det det er for meg også, terapi 🙂 Det å få ut ting man går og bærer på, og andre ting som bare er morstomt, det er jo en hyggelig reise her inne 🙂
        En fin uke ønskes deg ♥

      1. Ja, den gaven der var jeg veldig glad for å lage. Og konfirmanten er også mitt fadderbarn, så da var det litt ekstra stas 🙂

    3. Så artig at du har kommet så langt opp! 🙂 Klart det er morsomt, og det kan jo godt hende du klatrer videre også. Du har en fin blogg, så det er vel fortjent. 😀 Gratulerer!

      1. Tusen takk for det 🙂 Ja, det er kjekt dette, men jeg tror nok ikke jeg klatrer mer opp nå. Da må jeg begynne med helt andre tema enn mine vanlige 🙂

    4. Wow, gratulerer, Eva!!! Veldig artig og vel fortjent! ♥ 😀 Jeg liker bloggen din kjempegodt 🙂
      Jeg kommer nok aldri opp på noen slik liste, selv om jeg har mange lesere. Tror ikke det fins en tilsvarende liste for oss som ikke blogger på blogg.no. Jeg får heller ikke noe betalt, bare betaler for å ha bloggen hos WordPress.org 🙂

      1. Tusen takk for det ♥
        Nei, det er sikkert ikke alle som har liste. Og egentlig er det kanskje litt dumt med liste også, for det blir en sånn kamp. Men når den listen først er det, så er det kjekt å komme seg litt ovenpå sånn en gang i livet i alle fall 😀
        Jeg får heller ikke betalt. Kan gjøre det, men i forhold til NAV, så er det ikke særlig lurt enda.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg