NYBAKT 18 ÅRING I HUS

I dag er det 18 år siden yngstebarnet mitt kom til verden.
Hun fikk navnet Amalie, og det kler henne veldig godt den dag i dag også ♥

Amalie har vist seg å være en god datter og en god venn på samme tid. Vi har et nært mor/datter forhold. Og det er faktisk med litt blandede følelser at jeg nå kan gratulerer henne som myndig.
Jeg unner henne denne dagen av hele mitt hjerte ♥

Samtidig er det vemodig at småbarnstiden forlengst er over, og at vi nå går inn i en ny syklus sammen.

Minnene er mange og gode, og mange mål er nådd. Og i dag nådde Amalie et mål til. Et ganske etterlengtet mål, hun besto førerprøven, og har nå førerkortet, eller lappen, som vi sier her 🙂

Dette er en stor dag. Og et lykkelig øyeblikk. Nå kan hun kjøre selv, uten å mase på oss andre. Og hun kan kjøre meg når jeg har behov for det. Og andre også. Og hun gleder seg til dette. Men mest av alt kommer hun nok til å fortsette å være travel på skolen. Hun har sine mål, og hun jobber hardt for å nå dem 🙂

Vi feiret dagen hennes sammen med familien i helgen som var. Men litt feiring blir det i dag også, så langt det går 🙂

Hver alder har sin sjarm. Og det gjelder hele livet 🙂

Gratulerer så mye med dagen i dag kjære Amalie, beste jenta i hele verden ♥ Du har en veldig stolt mamma, bare så du vet det 😀

Masse gode klemmer ♥♥♥

3 kommentarer
    1. Gratulerer med din voksne og flinke jente. Du har rett i det, alle aldrer har sin sjarm. Men jeg syns det er artig at barna blir eldre, se hvordan de utvikler seg. Og så har hun fått sertifikat, det er veldig kjekt. Jeg har tre barn, og ingen som har tatt lappen ennå, det kan innimellom være utfordrende. Men en gang blir det nok her også. Når råd og dåd stemmer :))).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg