OKTOBER ER ROSA

God morgen godtfolk ♥ Så skriver vi 3. oktober. Og i dag skal jeg inn en tur på graven. Pappa ville blitt blitt 86 år i dag om han hadde fått levd så lenge. Men dessverre døde han for 17 1/2 år siden. Jeg savner ham fortsatt veldig den dag i dag. Jeg var en ordentlig pappajente ♥

 

Oktober er jo også markeringen for noe annet som ofte har med sorg å gjøre, nemlig rosa sløyfe, brystkreftsaken. Jeg synes det er så fint at den saken er satt på kartet.

 

I år har jeg til og med kjøpt meg en kopp. Tidligere år har jeg gjerne kjøpt meg refleks og sånt. Men i år ble det kopp.

 

Og her er beviset på at det er årets kopp 🙂 Den kostet 99,-, og 40,- går til saken. Det synes jeg er en god ting, og da ser man jo også hvor godt påslag de har på kopper og kar sånn ellers i året i butikkene rundt om.

 

Pus ville ikke sitte ute og nyte morgenstunden med meg i dag. Etter han hadde fått frokost, satte han seg ved vinduet og ville inn. For der inne satt Amalie og spiste sin frokost 🙂

Det har vært en fin morgen. Og nå skal jeg gjøre meg klar til tur. Det er ikke så mange turene jeg får gått nå for tiden. Trøblete kne og enda mer trøblete form er store bidragsytere til at jeg er alt for mye i ro. Men så er dagens tur et resultat av en motivasjon som er satt i meg. Og jeg gleder meg til å bevege meg litt. Skal gå med to venninner 🙂 Det blir kjekt 🙂

Senere i dag kommer også neste innslag i Catwalk utfordringen til Frodith. I dag er det grønn som er fargen. Blir kjekt det og 🙂

Så til vi snakkes igjen, ha en strålende dag ♥

 

#morgenstund #rosasløyfe

3 kommentarer
    1. Så fin koppen var.
      Godt med gode morgenstunder. Jeg har tatt en liten yogaøvelse, skal snart på jobb. Og det høres veldig godt med en gåtur med gode venner. Får håpe kroppen er glad etter turen :). Ha en riktig fin dag <3.

    2. god morgen,ja brystkreftsaken er viktig,ei i vår famili døde i fjor vinter etter å ha kjempet mot brystkreften lenge,veldig trist så dette er viktig,selv skal jeg ta mamografi om 14 dager,viktig det også :=) ønsker deg en fin dag og kos deg ute med gode venner

    3. Godt å høre om en god morgenstund og tur planer også 😀 Og der var den rosa koppen i bruk som du fortalte du skulle i går 😀 God tur og lykke til med den grønne seansen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg