OPPSKRIFTEN PÅ EN FIN DAG

En fin dag kan jo være så mangt. Det er jo veldig individuelt.

Selv starter jeg dagen min med å smile til meg selv i speilet om morgenen. Lite kan måle seg med når noen smiler til deg ♥ Samme hvem som smiler, bare man blir møtt med et smil 🙂

Jeg har også fått en lekse om å si til meg selv i speilet at jeg er god nok. Det er visst superviktig. Og etterhvert skulle jeg visst begynne å tro på det selv også.
Nå har jeg gjort dette i litt over en uke. Det har blitt lettere å si det. Jeg føler meg ikke lenger teit når jeg står der foran speilet og sier at jeg er god nok. Så får vi se da. En uke igjen til jeg skal tilbake til Lassa.

Og ellers er jo denne plakaten under her en god veiviser på småting som gir en god dag.

Selv har jeg nådd punkt nr. 1, 4, 6, 8, 10 og 11 til nå. Og enda snakker vi morgen 😉

Følger du noen av disse punktene eller lignende gjennom dagen?
Hva gjør du selv for å få en god dag?

Så tar jeg punkt nr. 11 for 3. gang i dag: Jeg ønsker dere alle sammen en god dag. La oss håpe på sol og glede over hele landet ♥

#engoddag #dager #lykke

 

12 kommentarer
      1. Ja, mye på plakaten er absolutt realistisk og sånt man gjør helt automatisk 🙂 Viktig med gode dager 🙂
        Tusen takk, og fine dagen til deg også ♥

    1. Veldig fin liste- Jeg kunne godt gjort mange på denne lista på en dag. Akuratt idag har jeg ikke sett andre mennesker, så noen punkt hadde blitt vanskelig. Men fin inspirasjon!

    2. Jeg føler jeg gjør flere av tingene på listen automatisk og har stort sett fine dager med stabilt humør og energi. I går spiste jeg 100-kr lunch på Delikatessen og det var helt topp.

    3. Enig! Det å møte et smil tidlig på morningen, om det er andres eller ens eget i speilet kan gjøre morninger veldig gode 😀 Så flink du er, godt fokus å ha, Eva <3
      Jeg har ikke gjort nr 5, 9, 10 og 12 i dag, men resten så 😀 men jeg gjør et ærlig forsøk på å verdsette noe fint hver dag, og se etter noe positivt. En positiv grunnholdning har jeg generelt inne, også på mer nededager – da er mange små ting ekstra gode å fokusere på.
      God kveld til deg <3

    4. Jeg gjør nok litt for lite for å skape meg en fin dag. Går på autopilot og er vel mer opptatt av å snakke meg selv ned … enn opp! Må bli litt flinkere til det der kjenner jeg. Men jeg trives jo ikke sammen med denne personen jeg er blitt de siste årene. Og da er det lissom litt vanskelig. Jobber med saken … for det er jo ikke så lett å komme seg vekk fra denne kjærringa heller.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg