PÅ ANTIKVARIAT

I min familie er vi ganske så interessert i bøker. Min bror og jeg er flasket opp på bøker, begge våre foreldre leste mye. Og det gjør jeg og han også. Noen av ungene våre har også arvet interessen. Så da vi hadde gått strandtur på påskeaften i Farsundstraktene, stoppet vi innom et antikvariat på tilbakeveien.

Det var de unges forslag, og jeg er ikke vanskelig å be. Og jammen hadde de mye der inne. Gammelt og nytt. Jeg så mange bøker jeg har selv. Men mest andre titler. Her er jeg på loftet i antikvariatet. Det var stappfullt over alt 🙂

Jeg kjøpte en bok. En nyere bok. For jeg har enda ufattelig mange bøker i mitt eget private antikvariat som jeg ikke har lest. Jeg har arvet mye bøker. Og nå leser jeg mye for å komme igjennom. Noe beholder jeg etterpå, noe selger jeg, og noe gir jeg bort. Og så låner jeg bøker også, så om jeg noen gang får lest alt er usikkert 🙂

Men dette antikvariatet syntes jeg var kjekt å gå innom.

For dem som er glad i å lese har jeg også en gruppe på Facebook som heter Leseglede. Der kan man lese blogginnlegg bl.a. om andres leseerfaringer, man kan poste sine egne leseanbefalinger, spør etter lesetips og litt sånt. Jeg synes det er kjekt å se hva andre leser, og om de kan anbefale noe hvis jeg er i beit for noe. Bli gjerne medlem i Lesegledegruppen min 🙂

 

6 kommentarer
      1. Ja, det var kjekt å besøke dette antikvariatet. Jeg synes det er leit at du strir med øynene og ikke kan lese så mye. Godt du kan lese og skrive litt blogg ♥

    1. Kjempekoselig å gå og kikke i antikvariat.😊
      Ikke minst er det viktig å bruke dem.
      Jeg har alltid elsket å lese.🤗
      Godt at du deler interessen med flere i familien.🤗 Ha en riktig fin kveld!🐥🐣

      1. Ja, det er sant, viktig å bruke dem. Kjekt å kikke. Kjekt at du er glad i å lese du også, og så er det så sunt ♥
        Ha en herlig fin kveld du også ♥♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg