PANNE – FRODITHS FOTOUTFORDRING

Dag 6 er Panne i utfordringen, og panne, det kan jo være et par ting.

Første tanken min var pannekaker, som stekes i panne, nærmere bestemt stekepanne. Men en panne kan også være en gryte. I alle fall sånn som jeg har oppfattet på eldre mennesker. Selv sier jeg gryte.

Og så er det jo den pannen vi alle er født med, som er plassert nokså øverst på hodet, og hårfestet starter på toppen av pannen.

Så i dag har jeg rett og slett løst oppgaven med en selfie, tatt i går kveld 🙂 Og jeg fant jo selvsagt et fint sitat til den løsningen også. Vi er jo alle opptatt av furer, eller rynker da. Noen gjør sitt ytterste for å unngå disse rynkene. Selv har jeg fått mange rynker rundt øynene, men pannen, der må jeg fremprovosere furene en smule, for at de skulle komme frem på bildet 🙂 Men de er der jo, og blir sikkert mer markerte med alderen.

Så med dette rynkete bildet, ønsker jeg alle en fin ny uke ♥

14 kommentarer

Siste innlegg