PÅSKEFERIE

Hos meg deles påsken i 2, noen dager hjemme, og noen dager på hytta hos min bror og familien. Og i dag gikk turen sørover til noen dager på hytta.

Jeg er så heldig å ha med meg min datter, og hun kjører, mens jeg kan hvile i passasjersetet ved siden av. Og det er jeg jammen glad for, for turen tar noen timer, og jeg duppet litt av underveis.

På veien sørover må vi både gjennom tunneller……

….og over broer. En variert tur med andre ord.

Denne broen går over Fedafjorden. Den er plassert mellom to tunneller.

Det er godt å komme frem til hytta som ligger i Farsund. Bilturen tar på selv om jeg ikke kjører selv. Og på hytta har jeg mitt eget lille krypinn. Mitt eget lille palass, eller suite….jammen om jeg vet hva jeg skal kalle det. Men altså, det er et anneks. Og jeg får alltid lov å bo der, for å kunne trekke meg tilbake når jeg trenger ro og stillhet.

Inni annekset er det koselig. En sovesofa og noen små bord innbyr til lunhet og trivsel. Og når natten kommer, er denne sovesofaen veldig god å sove på.

Og utsikten fra anneksterrassen kan jeg heller ikke klage på. Veldig fint å sitte her og bare la roen synke innover seg.
Og her på hytta er også utendørs jacuzzi, store terrasser, fin natur, fine turmuligheter, ja, alt hva hjertet begjærer. Jeg får skrive litt mer etterhvert som jeg opplever ting, hvis nettet (og helsa) holder 🙂

Jeg vil nok ikke være online så mye. Men kjekt å kikke innom imellom. Og så vil jeg ønske alle sammen en God Påske med dette søte påskehareparet.

8 kommentarer
      1. Tusen takk for det ♥ Ja, det er koselig her på hytta, og hvilefaktoren er høy i disse dager 🙂
        Håper du har fine dager også ♥

      1. Ja, sånne bord har jeg også lyst på ved siden av en av mine godstoler ♥ De er fine synes jeg, og lette å flytte på. Kjekt med det annekset, jeg nyter stillheten der 🙂
        Gode påskeklemmer til deg ♥

    1. Sååå herlig at du har et eget, lite krypinn der.. ser skikkelig flott ut både inne og ute 💖
      Har vært bare rot på meg ei stund nå, for jeg mista en hel dag i går, hehe.. men har i alle fall fått lest meg opp hos deg. Og duuuuh så flott den puta ble 😍 Den passa supergodt i kjellerstua, ja.
      Håper du får en nydelig påske, flotte du 💖 Klemmerz fra nord

      1. Ja, det er skikkelig herlig å ha sitt eget lille hus når jeg er på hytta. I natt lå jeg og hørte at det var et dyr som romsterte utenfor. Det er spennende å få naturen så nært innpå 🙂
        Tusen takk…kjekt med sånne gode puter å hvile på ♥
        Jeg har ikke fått lest så mye enda, må begrense nettbruken litt her på hytta. Men i morgen reiser jeg hjem, så da blir det nok litt mer blogglesing.
        Håper du koser deg masse nå i påsken du også ♥ Påskeklemmer til deg ♥♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg