PÅSKEHILSEN

Så har vi kommet til Palmesøndag, vel vitende om at denne påsken blir ganske anderledes enn tidligere påsker for de fleste av oss.

Jeg har såvidt begynt å sette frem påskepynten nå i dag, fortsetter etter jeg har skrevet noen ord her 🙂

Gule tulipaner fikk jeg i hus i går, de lyser så fint opp 🙂

Dette gule påskeegget er fra min barndom. Det var alltid det jeg fikk mitt påskegodt i ♥ Gode minner ♥

I går prøvde jeg meg på den nye drikken Dalgona. Den har sin opprinnelse fra Korea, og kalles på folkemunne koronakaffe, eller noe sånt. Den smakte godt, det kan jeg bekrefte, og jeg lager den gjerne igjen når årstiden blir litt varmere, for dette er en iskaffe 🙂

Istedet for å blogge har jeg syslet med flere andre ting. Blant annet ble jeg kjempeivrig i strikkingen, og strikker denne genseren til min datter ♥ Den heter Netti og er fra Strikkemekka. Garnet er en myk og deilig miks av to garn i lin og alpakka. Det kjekke med dette var at jeg bestilte garnet på nett, og fikk det levert på døren et par dager senere. Da slapp jeg å gå ut i den skumle verdenen.

I tillegg til dette leser jeg mye, og jeg har også gått noen turer. Pluss at jeg er i full gang med å møblere min nye kjellerstue, som jeg skal vise bilder av i et senere innlegg. Her er slett ingen tid til å kjede seg 😀

I dag har jeg en sånn typisk mandagsform egentlig. Veldig utmattet. I går kveld var hele kroppen en verkebyll, og i dag er jeg veldig utmattet. Så jeg har allerede begynt å glede meg til kvelden hvor jeg kan krype under den gode og myke dynen min.

Men enda er det noen timer igjen til jeg kan gjøre det. Og nå sitter jeg og venter på at middagen skal bli ferdig. Lager en god gryterett i crock pot’en min. Den har stått og surret og kokt i mange timer nå, og det dufter deilig 🙂

Jeg håper jeg får anledning og ork til å blogge litt i påsken også, men uansett gjenstår nå å ønske alle sammen

4 kommentarer
    1. Spennende og flott genser du holder på med 😀

      Jeg forbereder meg til et par nattevakter sånn inn i starten på påska 😀

      Gult og fint hos deg – og ønsker deg en GOD PÅSKE!

      klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg