PÅSKEN ER PÅ HELL

Nå er det å nyte de siste timene av denne påsken. For nå er påsken 2020 på hell.

Og tulipanene mine er også på hell. De har sett bedre dager, for å si det sånn. Men de har holdt lenge. Halvannen uke. I alle fall. Og det var først i dag de begynte å bli litt rynkete.
Det er kanskje fordi jeg ikke har ovn på her hjemme i stua nå. Det er jo vår. Så litt kjølig er det jo. Men om det blir for ille, så fyrer jeg i ovnen. Har bare gjort det to ganger da, denne påsken.

Men så er det jo sånn da, at i dag er 2. påskedag. Og i morgen er det tilbake til hverdagen igjen. Eller hverdag og hverdag fru Blom. I disse corona-tider er hverdagen ikke helt A4 for de fleste. Vi har fått en ny hverdag, forhåpentlig bare midlertidig.

Så nå må vi passe på å nyte de siste påsketimene før vi er tilbake til corona-hverdagen igjen.

Og jeg nyter ♥ Fant frem et annet strikketøy i dag. En kjole jeg strikker i tynt ullgarn. Greit å veksle litt på strikkeprosjektene. Koser meg med det jeg.

Så er jeg klar for hverdagen igjen i morgen 🙂

7 kommentarer
      1. Huff så leit med den snøen dere skulle få. Men da er det jo strikking som gjelder. Og her hos meg, strikkes det uten snø 🙂 Ja, liker godt den fargen på kjolen 🙂

    1. Ja, tilbake til corona-hverdagen snart. Og den er ikke bare morsom den heller, for alt går i ETT, fritid og jobb er liksom EN ting nesten.. Men har vært godt med påske. Jeg har slappet av, den bare gikk litt fort.. Fint med tulipaner 🙂 De gule er skikkelig påskete 🙂

      1. Så herlig at det har vært påske. Vi trengte det i denne vanskelige hverdagen. Og jeg skjønner hva du mener med at jobb og fritid nesten blir ett.
        Gult er påske, nesten samme hva man bruker til å pynte med 😀

    2. Hverdagen ja … den rare sådan! Lurer på hvor lenge vi skal ha det sånn.
      Kastet tulipanene mine i dag, men har ikke fått kjøpt nye blomster, så det ble litt trist her uten noe som helst.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg