PLUTSELIG FIKK VI MUSIKALBILLETTER

Du vet alle disse konkurransene på Facebook….der hvor det står at du skal si hvem du vil ha med deg, og dele og like og alt det der….?
Jeg ser mange etterspør av og til om det overhodet er noen som vinner?
Jeg kan bekrefte at det ER noen som vinner i de fleste av de konkurransene.

Pål vant nettopp. Han vant to billetter til musikal, og den var i går. Heldigvis var det meg han hadde lyst å ha med på dette ♥


Musikalen var i Bryne Storstove, og het Sønn av Synd, og ble fremført av Unge Spor. Altså, en ungdomsmusikal.


Handlingen er fra mafiamiljøet i Chicago. Det er en klubb hvor spritsalg og kjøp florerer i forbudstiden. Sjalusi, kjærlighet, glamour, drama, mord og det hele hører med.


Politiet er stadig på jakt etter morderen, og vil gjerne også løse spritformidlingsproblemet.


Mange fine rollekarakterer, musikk, sang, dans og fremføringer i reneste Broadwaystil, og fint engasjement. De kan det, ungdommene 🙂 Kjempeflinke, og ganske så profesjonelt.


Romantikk er det så klart også, men ikke uten konsekvenser!

Det hele er så gjennomført og fint, og jeg er veldig imponert. Dette var absolutt helt perfekt å se på en lørdagskveld 🙂 Heldige vi som plutselig fikk billetter til dette 😀

Dette var fin oppladning til neste ting vi har billetter til, nemlig musikalen Grease som skal være på DNB Arena om en måned 🙂 Masse kjekt å se frem til dette året 🙂

Har du vunnet noe i Facebook-konkurranser?
Liker du musikaler?
Hva er den kjekkeste du har vært på?

 

#ungespor #musikal #sønnavsynd #bryne #storstova #moro #underholdning

 

9 kommentarer
    1. Alltid gøy med musikal, ungdoms eller ikke..:)
      Flere som kan være den kjekkeste, men en av de er mamma mia i New york , kanskej pga. både byen og selskapet-reiste med min datter…
      God søndag til deg!

    2. Kjempeherlig, heldige dere 😀 Vi har jo vært på både Les Miserable og Phantom of the Opera. Og vi har planer om Sound of Music på Folketeatret nå i år, Hun som har hovedrollen der er jo fra bygda mi 😀

    3. Jeg er nok at av de som ikke har trodd at noen vinner i slike konkurranser, men ingenting gleder meg mer enn å høre at det faktisk er mulig 😊 Har blitt linket av andre i slike ting, men jeg har ikke vært blant de heldige.

      Jeg elsker musikaler, og prøver å få med meg de som blir satt opp. Den som jeg setter høyest er den siste jeg så, Phantom of the Opera, som ble satt opp på Folketeateret nå i høst. Det er ikke for at det er den siste, men jeg har ønsket å se den siden jeg fikk tak i musikken når den først ble satt opp i London med Michael Crawford som fantomet. Bare elsker den. Mine veldige høye forventninger, ble innfridd på alle plan 😍

    4. Så moro da😊 Jeg har vunnet en tegning/ akvarell en gang.. Og det var jo kjempegøy. Det var ikke så veldig mange med da dette var en ganske ny side.
      Kan tenke meg dere kosa dere i går😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg