PORTEN TIL EN NY DAG / THE GATE TO A NEW DAY

God morgen ♥

Ja, jeg er litt sent oppe i dag faktisk, for oftest våkner jeg tidlig. Men i det siste har det blitt litt lite og dårlig søvn, så da unnet jeg meg å sove litt ekstra da jeg våknet kl. halv syv i morges. Og jeg fikk det til også. Det er en liten seier det.

Så nå sitter jeg her og våkner opp, mens jeg forsøker å finne på hva jeg skal gjøre i dag? Kanskje jeg skal våge meg på en aldri så liten tur?

 

Good morning ♥

Yes, I got up a little late today actually, because most often I wake up pretty early. But lately I have gotten a lack of sleep, so I thouhgt it was good to sleep in a little extra this morning. As I woke up at 6.30. I made it to sleep a bit further, and that’s a victory.

Now I am sitting here in front of my laptop, trying to wake up a little more, while I wonder how to spend my day? Maybe I’ll dare a hike?

 

Jeg ble invitert med på biltur her om dagen, og da kom vi til denne portalen 🙂 Det måtte jeg jo ha bilde av. Jæren er spesiell på den måten. Veldig flatt, og en del vind. Og da blir trærne gjerne formet sånn som dette 🙂

I got invited for a little roadtrip here the other day, and then we came to this portal of trees. Of course I needed to have a photo 🙂 The district of Jæren is very special. It’s flat, and windy. And then the trees might get this shape.

Jeg lurer rett og slett på om jeg skal kjøre en tur, og finne ei strand eller noe, å gå tur på? Det er lenge siden sist. Været er overskyet, så det er sikkert ikke proppfullt av folk akkurat. For det er jo sånn i disse koronatider, at å gå på en fullpakket strand ikke er så veldig mye bedre enn å være i et fullpakket rom.

Så ja, det tror jeg faktisk at jeg skal gjøre. Men hvilken strand skal jeg velge mon tro? Det er så mange strender her. Det blir jo litt sånn valgets kval. Hvor langt utover Jæren skal jeg dra liksom?

Først må jeg jo komme meg i klærne, og spise litt. Så får jeg se hvor mye energi jeg har igjen når det er gjort 🙂

I do wonder if I will go for a walk on one of our many lovely beaches today? It’s been a while since last time. The weather is cloudy, so I am pretty sure the beach is not packed. Because in these Covid times, going to a packed beach is just as bad as entering a packed room.

So yes, I will go to a beach today. But which beach should I choose? We have so many. How far out to Jæren should I go?

Well, first I need to get dressed and have breakfast. Then I will see how much energy I have left.

Og uansett så ønsker jeg deg en superfin hump day, eller lille lørdag som den heter på norsk 🙂 For det skal jeg ha 😀
♥♥♥

No matter what, I wish you a marvelous hump day. That’s what I am going to have 🙂
♥♥♥

 

 

6 kommentarer
    1. Tusen takk og takk det samme 😀 Ble ikke mye tur her i dag.. snudde helt om på hva vi hadde planer om 🙂 Sånn ble det med den saken 🙂 Kos deg 🙂

      1. Takk for det 🙂
        Ja, sånn er det av og til, noe jeg erfarer ganske ofte faktisk. K
        Håper det går bra hos dere i alle fall ♥

      1. Hihi, ja her kan du øve deg på engelsken ♥
        Engelsk var mitt favorittfag gjennom hele min skoletid, så det føler jeg at jeg behersker nokså greit for det meste 🙂 Ikke så enormt god på det muntlige, men får faktisk øve meg litt på det også for tiden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg