POSTEN SKAL FREM

God morgen 🙂

Nå skal jeg øyeblikk ut og gå tur. Jeg skal en tur til Post i butikk, for å postlegge en premie.

Premien er for seieren i fotokonkurransen “Glass” jeg holdt for noen uker siden.

Det var Fruensvilje som vant med et vakkert svanebilde.

Jeg gjorde et tappert forsøk på å postlegge premien nå i helgen. Men jeg kom for sent. Det var stengt da jeg ankom. Sånn er det når man ikke klarer å få kroppen i gang i tide. Men men. Ny dag i dag, og nå når jeg tar det som en tur, kan jeg i alle fall ikke komme for sent siden det er morgen og alt 🙂

Premien er noe jeg har bestilt spesielt til henne, så jeg håper det vil falle i smak 🙂

Så da håper jeg ikke at postvesenet roter det til nå. Posten skal frem! Det var i alle fall et slagord de hadde før i tiden. Det gjelder vel fortsatt, eller?

 

#post #postibutikk #premie #slagord

10 kommentarer
    1. Håper det ble en fin tur ! Tenker hun blir fornøyd med premien..den jeg fikk hos deg var i alle fall helt super 🙂 Kan neste ikke huske sist jeg sendte noe i posten..før var jeg på postkontoret flere ganger i uka..tidene forandrer seg gitt 🙂 Klem og fin kveld til deg <3

      1. Det er jammen sjelden at man sender eller får noe i posten nå lenger. Så det er jo kjekt da med sånne premier og greier som skal sendes, det blir jo en forventning for meg som sender også 🙂
        Kjekt at du var så fornøyd med premien du fikk. Jeg forsøker å tenke ut noe som mottakeren kan bruke som regel 🙂
        Klem ♥

      1. Ja, det er liksom ikke helt det samme som før. Man skulle tro ting ble bedre, men så går det motsatt vei.
        Ja, håper Connie blir glad 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg