QUEEN OF EVERYTHING!

Queen of everything, ja det er det som er teksten på koppen min 🙂 Men av og til føler jeg meg litt ovenpå også, så da passer jo teksten godt i enkelte tilfeller. Og nå om dagen, passer det ekstra godt, når jeg har klart å være flere dager på Topp 50 lista på bloggen. Ikke i dag da. I dag er jeg på 50-tallet en plass. Og det er jo logisk, siden jeg ikke hadde noe blogginnlegg i går. Ene dagen lå jeg på 44. plass ♥

Queen of everything, yes that is what the text on my cup says 🙂 But sometimes I feel a little on top too, so then the text fits well in some cases. And now a days, it fits extra well, when I have managed to be on the Top 50 blog list for several days. Not today then. Today I’m in the 50’s a place. And that makes sense, since I did not have a blog post yesterday. I was at place 44 one of the days.

 

 

De som hele tiden ligger innenfor på denne listen er jo vant til det, men for meg var det ekstra stas disse dagene. Regner ikke med at det varer, men er jo gøy da 😀

Disse dagene denne uken har vært travle, og nå er jeg nokså på vei inn i en ny PEM (anstrengelsesutløst symptomforverring) periode kjenner jeg. Så i morgen blir det flott vær, som vi også har hatt i dag. Så da skal dagen nytes utendørs i varmen. Jeg håper på litt sol også.

Er det pent vær der du er disse dagene?

Those who are always on that list are used to it, but to me it is something extra, and very special these days. I don’t expect it to last, but it was fun as long as it happened 😀

These days this week has been pretty busy, and now I am on my way in to a new PEM (post exertional mailaise)  period. So tomorrow is expecting good weather, like we have had today. And then the day will be dedicated resting a lot, outdoors. I hope for some sun as well.

Is there good weather at your place these days?

20 kommentarer
      1. Tuuusen takk så hyggelig sagt ♥♥♥
        Ja, det er kjekt å komme seg litt ovenpå, selv om det nok bare er kortsiktig 🙂
        Klem ♥

    1. Så gøy du stiger på listene da 🙂 Høres godt ut å kose seg i varmen 🙂 Vi har hatt mer regn i dag enn det var meldt. LEEEENGE….men plutselig ble det sol igjen likevel 🙂

      1. Ja, det er gøy med litt listeklatring, selv om jeg ikke tjener penger på dette 🙂
        Huff det der regnet altså, det er jeg mektig lei av. Godt med noen tørre dager nå fremover 🙂 Håper dere også for mye sol og fint ♥

    2. Gratulerer med fin listeplassering..vel fortjent 🙂 Blei fint med sol her i kveld og det er meldt finvær i morgen også.. deilig det 🙂 Kul kopp og veldig fine deg ..Klem<3

      1. Tusen takk ♥ Er gøy å være litt ovenfor midten av lista 😀
        Herlig med sol og fint. Det fortjener vi nå synes jeg. Resten av sommeren 🙂
        Koppen er en av mine favoritter.
        Klem ♥

      1. Ja, kjekt med denne plasseringen. Ganske så sjelden. Synd jeg ikke tjener penger på dette 😉
        Klagen ble aldri sendt. Jeg fikk istedet ny sjanse av NAV. Så skal en tur innom sykehuset og sånt på tampen av året, og få bekreftet diagnosen, eller ny utredning da, og så skal jeg få lov til å sende inn ny søknad når “ny” informasjon ligger på bordet.

      1. Tuuusen takk ♥
        Ja, her skrives det så tastene går varme av og til 😉 Bare artig det. Nyter “suksessen” til fulle 🙂
        Fine fredagen til deg også fine du ♥♥

    3. Har lagt merke du har hatt god plassering. Gratulerer. 🙂 (mail mottatt, lest, takk. Dersom jeg ikke får svart nå ville jeg bare si det). Ha en fin uke.

      1. Tusen takk for det ♥ Kjekt å være litt i vinden….det varer nok ikke lenge. Ser at du er kommet enda høyere. Veldig, veldig kjekt ♥
        Det går helt bra med mailen. Bare kos å “skravle” litt av og til 🙂
        God helg til deg ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg