RØD HJEMMESTRIKKET TOPP (Frodith’s Catwalk utfordring)

Så tar jeg andre fargen også i dag i Frodith’s Catwalkutfordring, siden de fleste begynte i går, og jeg må gjøre det mens jeg kan og har helse til det 🙂

Jeg hadde en fotoseanse i dag, hvor jeg har fått knipset masse bilder i flere farger. Veldig kjekt synes jeg det er dette her.

Så uten så mye annet dill, så presenterer jeg dag 2, farge rød:

 

Toppen har jeg strikket selv i rødt bommullsgarn. Det er faktisk den 3. toppen jeg har strikket i dette mønsteret. Bare i forskjellige farger og til forskjellige tider. Jeg holder faktisk på med en til, men den har jeg lagt bort litt.
Skjørtet kjøpte jeg i fjor sommer, og det har mange farger og passer til mange slags topper. Sandalene kjøpte jeg for mange år siden. De var dyre. Jeg blir 8 cm høyere i dem, og de er veldig gode å gå på 🙂
Ørepynten er formet som slanger med røde stener. Jeg liker slanger, for jeg har et par solbriller også med slanger på. Men de passet ikke til dette antrekket 🙂 Smykket fikk jeg av barna mine da jeg fylte 50 i fjor.

 

Jeg er veldig glad i rødt. Det er en glad farge, en dramatisk farge, kjærlighetens farge og en wow farge. Vil man ha oppmerksomhet, så stiller man i rødt 🙂

 

Jeg sender avgårde et vennskapelig kyss til alle sammen i denne røde runden også, mens jeg takker Frodith for at hun er full av ideer til artige ting vi bloggere kan være med på ♥

 

Og så en collage med det røde antrekket. 

 

Liker du fargen rød?
Hvilket inntrykk får du av mennesker som kler seg i rødt?

 

#catwalk #klær #moteshow #farge #rød #utfordring

 

20 kommentarer

Siste innlegg