ROLIG DAG I DAG

Nå skriver jeg mitt aller første innlegg på min stasjonære PC som har stått og støvet ned i årevis 🙂

PC’en jobber tregt, og så står den plassert i et litt kaldt rom, så det er ikke den jeg tyr til som oftest. Men jeg har jo veldig mye bilder og sånt liggende på denne, så nå kan jeg benytte anledningen å ta backup når jeg endelig har startet den igjen. Måtte tørke litt støv av den også 😉

Den bærbare PC’en er levert inn, så får vi se om den dekkes av reklamasjonen 🙂

Dagen i dag har vært rolig. Jeg merker jo at jeg trenger dagevis på å hente meg inn igjen når jeg har hatt en travel dag i forkant. Så da er dagen i dag en av hviledagene mine 🙂

Det er fint vær i dag. Men kaldt. 8 plussgrader er ikke så veldig mye. I alle fall ikke når vi ble vant til noen dager med 20 plussgrader i april. Men jeg har likevel sittet på terrassen. For i sofakroken der er det lunt og fint når vinden ikke blåser rett inn.

Og da har jeg jo selvsagt med strikketøyet 🙂

Veldig koselig å sitte sånn 🙂

Og når kjæresten kom innom etter jobb, satt vi også ute på terrassen.

 

Ellers i dag har jeg småryddet litt her hjemme. Det er en sorteringsjobb som jeg aldri blir ferdig med. Årevis med oppsamlede ting og tang, hvor jeg sliter med å kaste. Men litt går jo i søppla heldigvis 🙂

Veldig kjekt å finne meg selv på en ny topplisteplassering også i dag. 49. plass i dag 😀 Og det er jo takket være alle dere som kommer innom og leser hos meg ♥
Er visst inne i en stim, så jeg får nyte det mens det varer ♥

Resten av dagen skal også bli viet smårydding og hvile 🙂 Er kos det, men blir innendørs nå i kveldinga. Ingen flere turer nå heller. Hadde en liten tur i morges bare.

 

Har du hatt en fin dag så langt?

 

#littomalt

 

6 kommentarer
    1. Jeg har vært på jobb, ikke skjedd så mye mer. Frosset mye 😮 Lurt å kaste litt etterhvert. Det kjenner jeg på nå når vi rydder etter mamma. MYE som kunne vært kastet for maaaange år siden. Nå blir det fiskegrateng her, og i morgen er det helg igjen 😀 klemmer <3

      1. Ja, husker når vi ryddet etter moren min. Og jeg har det litt i bakhodet når jeg forsøker å rydde hos meg selv også 🙂
        Fiskegrateng høres godt ut, skal jammen ha det en dag jeg også.
        God helg og kos deg masse ♥ Klem ♥

    2. deilig med sol da,her har det blåst,snødd og sludda ,så jeg har ikke vært ute :=) nå på kveldinga har snøen lagt seg som litt sørpe på plenen,har kost meg inne i dag og det var så koselig å få den fine premien fra deg akkurat i dag,den var kjempefin,skal bruke den flittig :=)tusen takk

      1. Snøen kom hit også, men det gikk heldigvis veldig fort over. Har forresten ikke kikket ut enda i dag, så vet bare at solen skinner 🙂 Veldig kjekt at premien falt i smak, og at den kom trygt frem. Kos deg med den ♥

      1. Tusen takk for det 🙂 Ja, det er veldig kjekt det der. Kunne fort bli vant til det, litt bortskjemt også kanskje 😉
        God helg og klem til deg også ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg