ROLIG DAG

Det ble en rolig dag i dag. Preget av hodepine og feber. Ikke så unormalt. Litt lettere nå i kveldinga. Så de helt store sprellene har uteblitt.

Men jeg har jo fått strikket og lest. Og så har jeg sett litt på serie. Stort sett.

Jeg strikker kjole, og garnet er tynt, med 384 masker på pinnen, så det går ikke så fort. Men det er kjekt. En slags meditasjon for meg.
Boken jeg leser begynte jeg med i påsken. Den fulgte med et blad jeg kjøpte, som jeg ikke har lest enda 😉 Jeg kastet meg over boka. Men jeg har slitt litt med konsentrasjonen, så mye må leses to ganger for at jeg skal få det med meg. Nå nærmer jeg meg slutten, og spenningen begynner å pakke seg til 🙂 Så nå blir nok resten av boka slukt, uten konsentrasjonsproblemer 😀 Krim, det er kjekt det 🙂

En venninne var innom i ettermiddag. Hun ville låne noen bøker. Men jeg har en kasse full av bøker som jeg gir bort og selger, så hun fikk forsyne seg fra den. Så kan hun gi bøkene videre til andre når hun har lest dem selv. Hun gikk herfra med favnen full av bøker. Jeg har så mye bøker at jeg har ikke plass til alle, så jeg driver med litt rydding.

Og nå i kveldinga var kjæresten innom, sammen med to av barna sine. Så fikk vi pratet litt, og hatt en hyggelig stund.

Jeg har ikke fått svart så mye kommentarer i dag som jeg hadde planlagt, så vi får se i morgen, eller om det bare faller bort. Jeg beklager det i såfall, men noen ganger må det bare bli sånn. Jeg takker uansett for alle kommentarer her nå. Det er utrolig kjekt å få tilbakemelding på det jeg skriver.

Nå er jeg grusliten. Skulle tro jeg hadde hatt verdens travleste dag. Men det har jeg ikke hatt i det hele tatt. Jeg har bare ikke den beste formen i dag. Så jeg ser frem til leggetid nå. Gleder meg til den 🙂

Hvordan har din dag vært?
Gleder du deg til leggetid, eller er du blant dem med lakenskrekk?

7 kommentarer
      1. Ja, noen daffedager blir det jo….kan ikke unngå det 🙂
        Klart jeg kommer til å vise kjolen frem når den er ferdig, men det kommer nok til å ta litt tid 🙂 Får bare være tålmodig ♥

      1. Tusen takk for det 🙂 Ja, er svak for den fargen der, så gleder meg til kjolen blir ferdig, en gang i fremtiden 🙂
        Ny dag med sol og glede. Herlig det. Nyt fredagen, håper den er solrik hos deg også ♥ Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg