ROMANTIKK PÅ EN HELT VANLIG MANDAG

Jeg kan ikke si annet enn at jeg har verdens beste kjæreste. Romantisk, omsorgsfull, hjelpsom, oppmerksom, snill, og den kjekkeste jeg vet om ♥

Tenk, i dag, på en helt vanlig mandag, så dukker han opp med roser til meg ♥

Man kan ikke annet enn å smelte. For er det noen som virkelig fortjener roser og mang en annen oppmerksomhet, så er det jo han. Han har hjulpet meg med så uendelig mye, og er alltid snill og god. En ordentlig Gentleman er han.

Nyydelig spraglete farge, som jeg bare elsker. Og nå, blant alle høstfargene, så var dette en ordentlig fargebombe jeg virkelig satte pris på. Jeg er jo svak for rosa, blant annet ♥

15 flotte roser ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

En venninne var akkurat på besøk når Pål kom med den romantiske leveransen. Dette var snap’en hun tok av oss like etterpå. Meg litt forfjamset og veldig rørt med sol i øynene, og den kjekke kjæresten min, like flott som alltid ♥

Sukk….kan noen ha det bedre?

Jeg er jo veldig glad i å få blomster, og det er etter jeg kom sammen med Pål at blomster har kommet inn i mitt liv som en romantisk gest ♥ Noe jeg setter uendelig pris på. En vanskelig dag kan fort bli mye bedre med en bukett vakre farger man blir glad av. Så jeg har gjort et riktig valg når jeg bestemte meg for kjæreste ♥ For han er virkelig perfekt for meg, på alle måter ♥

Tusen takk beste kjæresten min, for at du er den du er ♥ Og tusen takk for at jeg får være din ♥

 

#roser #romantikk #kjærester #kjærlighet

12 kommentarer

Siste innlegg