ROSER FRA KJÆRESTEN

Jeg er så heldig å bli superbortskjemt av kjæresten min ♥

Han er av den romantiske sorten, i alle fall etter han møtte meg. Og blomster har jeg fått flere ganger etter vi ble sammen. Han er veldig flink sånn, og skjemmer meg totalt bort ♥ Og jeg elsker det, så klart ♥

Jeg fikk faktisk blomster fra ham også før vi faktisk møtte hverandre. Det var et sjakktrekk synes jeg 😉 Og det varmet mitt hjerte ♥

Jeg er glad for alle slags blomster, men roser gjenspeiler jo spesielt kjærligheten. Uansett blomstersort, så vitner det om kjærlighet, omtanke og giverglede ♥

Og jeg blir utrolig glad hver gang det dukker opp en vakker bukett.
Jeg har aldri fått så mye blomster før, som etter jeg ble sammen med Pål. Han er god som gull, den beste kjæresten jeg kunne fått ♥ Det er lykke det ♥

 

14 kommentarer
    1. Så hyggelig, og dette var nydelige farger 🙂 Koselig gjort av kjæresten det <3 Så innlegget fra bursdagsfeiring også…gratulerer til datteren på forskudd.. 🙂 Det var jo pynta så fint..og den kule kaka da .. 🙂 Klem <3<3

      1. Takk for det 🙂
        Ja, det er kjekt å få blomster, og av og til kjøper jeg jo blomster selv også 🙂
        Kjekk feiring ble det, og kaka ble jubilanten veldig glad for, så da er mammaen fornøyd 😀
        Klem ♥♥

    2. Så koselig! Men jeg er litt rar sånn..liker ikke at mannen bruker penger på blomster…Han vet det…og viser det på andre måter…som feks når han kommer hjem med kake el når han er ute å handler…DA blir jeg glad! Det kan liksom brukes til noe…Men det er godt vi er forskjellige….Kos deg med blomstene!

      1. Ja, godt vi er forskjellige. Pål kommer ofte med mye rart. Han går i butikken, og vips har han med seg både det ene og det andre. Men jeg blir nok ekstra glad for blomster, for de legger seg ikke på skinkene 😉 Og så er de fine å pynte med ♥ Romantikk handler ikke om blomster, det handler om det lille ekstra som kjærester gjør for hverandre ♥

    3. Åååh! Heldig du er. Har aldri hatt en sånn mann som kommer hjem med verken roser eller andre blomster! Men ville jo aldri bytta han ut likevel. Hadde han plutselig begynt med de blomstergreiene nå, så hadde jeg vel blitt redd det var fordi han hadde gjort noe dumt …

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg