ROT – FRODITHS FOTOUTFORDRING

Dag 2 i Frodiths fotoutfordring er Rot. Og det tenkte jeg, det er det letteste av alle kategoriene. For er det noe jeg har mye av her hjemme, så er det rot! Og spesielt rotete var det da vi holdt på å innrede kjellerstue. Og fortsatt er det rot igjen, ting som ikke har kommet på plass enda. Sakte men sikkert blir det mer og mer ryddig.

Men så var det sånn da, at jeg gikk tur med to gode venninner i går. Og da gikk vi forbi ei stor og fin trerot. Og det kunne jo ikke ha passet bedre, for en rot fra et tre er mye finere enn alt det fæle rotet jeg har stående her hjemme 😀

Jeg aner ikke hvilket tre dette har vært, men rotsystemet var i alle fall eventyrlig nok 🙂

Så da har jeg løst dagens oppgave også 🙂

12 kommentarer
    1. For en flott rot! Det er jo litt gøy når man finner sånne ting som passer så bra 🙂 Jeg var ute i dag tidlig og knipset min 🙂 Jeg visste hvor den var, bare måtte ut. Men ble ikke tid før NÅ og lage innlegg 😀 Ha en fin kveld <3

      1. Det er ikke alltid at tiden strekker helt til. Men kjekt når det er gjort. Og denne utfordringen er også koselig. Kjekt å se hva alle sammen finner på 🙂
        Fine kvelden til deg også ♥

      1. Takk for det, ja den var et spennende eventyr. Tenk så mye liv det har vært, og fortsatt er inn under den 🙂
        Fine kvelden til deg ♥ Klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg