SÅ TAR JEG KVELDEN

Denne dagen har vært i det sløveste laget. Allerede i 15 tiden begynte jeg å tenke på å legge meg, men så forsøkte jeg å holde meg litt til.

I 16 tiden fikk jeg besøk av Pål og ene sønnen. Og det var veldig kos. De var her i et par timer, og har akkurat gått.

Og nå skal jeg gjøre alvor av leggetid.

I morgen er mandag, og da skal jeg bl.a. til legen. Men heldigvis er de fleste dagene uten planer denne uken. Jeg kan da være impulsiv, alt etter formen og humøret 🙂

 

 

Selv om dagen har vært sløv, så har jeg hatt en fin dag. Sol og varme er en nytelse, og jeg har kost meg. Det gjelder å finne de små lyspunktene som gjør dagen god.

Jeg kjenner likevel en rastløshet i kroppen. Og den gjør at jeg ikke helt klarer å senke skuldrene. Jeg vet ikke hvorfor. Så derfor er det greiest å legge seg nå, sånn at kroppen kan få hvile litt.

 

Så da sier jeg god natt, selv om det er tidlig enda. For meg er strikken strukket litt langt akkurat i dag.

Nyt kvelden, og nyt natten når den kommer til deg ♥

 

 

#godnatt #leggetid

8 kommentarer
      1. Takk, ja jeg fikk en god natt. Sov 11 timer til sammen. Våknet flere ganger av ulike årsaker, men føler jeg har fått god hvile 🙂
        God mandag til deg også ♥ Klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg