SÅNN BLIR MIN DAG

I dag sitter jeg her og har smerter i bena, eller for det meste å lårene. Melkesyresmerter. Jeg håper det går bort etterhvert. Jeg har ikke gått, ikke annet enn det normale jeg gjør hver morgen, som en tur på badet, og en tur på kjøkkenet. Men det var etter det at det oppsto. Jeg har ikke løpt. Men jeg hadde lyst å gå tur.

Så begynte det å regne. Og da venter jeg. For da har jeg to grunner til å holde meg hjemme 🙂

Og det er i grunnen like greit. Kanskje jeg får inspirasjon til å gjøre noe her hjemme istedet? Enten det er noe kjedelig, eller noe kjekt 🙂

Jeg skal i alle fall sette på en maskin med klær. Det er jo ikke særlig arbeid. Heldigvis 🙂 Bortsett fra at det ikke frister å gå i trappene akkurat nå. Men i løpet av dagen skal det bli gjort. Det kan jo ikke være like ille hele dagen vel?

Og så skal jeg strikke litt 🙂 Og blogge litt 🙂 Og lese litt 🙂

Jeg tror det blir en god dag, forholdene tatt i betraktning 🙂 Dagen blir hva man gjør den til ♥ Er du ikke enig?

Jeg syntes dette sitatet passet så godt akkurat i dag. Det er jo mandag, tross alt 😉 Og mandagen er oftest ukens vondeste dag, og hviledag for meg. Så da blir dagen sånn i dag!

Denne første uken i juli blir helt sikkert fin. Jeg har ikke en eneste plan. Jeg kan ta alt på sparket. Det er ferie det ♥

Ha en herlig uke du også

3 kommentarer
    1. ikke godt med vonde bein,og siden det regner,noe det gjør her også er det på sin plass å hygge seg hjemme,jeg har fått på vaskemaskina og etterhvert skal en til på :=) neste uke er det ferie og i løpet av den uken tar vi bobilen og kjører der spolen skinner,da er det greit å vaske opp alle skitne klede,god bedring da

    2. Det er tydelig at dette er et tema denne uken, for akkurat dette kom til meg i dag også, og blir bloggtema. Dette med å ta tak i det vi kan , fremfor det vi ikke kan og du er jo kjempeflink der. Jeg skal begynne å pakke litt i dag. Ta litt hver dag er jo lurt, så ikke panikken tar en, når det nærmer seg. Leste ut tatovøren i går, greide ikke legge den fra meg. Kos deg med inneaktivitet i dag. Her er det 10 grader, kald vind og regn, så jeg også sitter inne i dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg