SÅNNE STUNDER ER GULL VERDT

I går kveld, eller riktigere, i går natt, satt jeg ute til sent på kveld, eller til over midnatt. Det fristet bare ikke å gå og legge seg. Og jeg satt helt ute, under himmelen den nokså mørkeblå.

Det er sjelden det går an her, for luften er ofte så rå, at overflatene blir fuktige (kondens), og da blir det fort litt kjølig å sitte ute. Men denne varmeperioden her er av det tørre slaget, så da kan man fint sitte ute. Og spesielt når temperaturen fortsatt er et stykke over 20 grader.

 

Jeg satt utenfor terrassestuen, og nøt god temperatur, med strikketøy, musikk og levende lys. Det var rett og slett helt fantastisk, og det var bedre enn Syden. For her har jeg jo alle bekvemmeligheter tilgjengelig, tross alt. En sånn stund som dette er gull verdt.

I dag har vi hatt over 30 grader her, og jeg håper at kvelden byr på like fint utevær som i går kveld. Og i morgen kveld skal det begynne å regne litt. Så blir det noen dager med regn, og like gode temperaturer. Og det trengs jo litt regn innimellom.

I dag har jeg klippet plenen. Det er ikke ofte jeg sprader rundt i bikini når jeg klipper plenen, men i dag gjorde jeg det. Og jeg så folk som gikk tur, like lettkledde som i Syden. Og noe annet kan man ikke gjøre i dette flotte været. Man må jo kle seg etter været.

Dette er rett og slett så vel fortjent, dette været. Jeg bare elsker det ♥ Det veier opp for den kjipe vinteren vi hadde 😀

Liker du sånt flott Sydenvær, eller foretrekker du litt mer typisk norsk sommervær?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg