SETT FARGE PÅ TILVÆRELSEN

Denne tiden her er så grå synes jeg. November, januar og februar er alle 3 veldig tunge måneder å komme seg gjennom.. Derfor er det så utrolig kjekt nå i januar, når det kommer litt fargerike blomster i butikkene.

Jeg kjøpte Primula forrige uke. Og nå i dag unnet jeg meg tulipaner. Og det blir nok ikke siste buketten jeg kjøper, kjenner jeg meg selv rett.

Farger blir man glad av, det er et friskt pust i hverdagen 🙂

Nå som stua mi er litt tom, og jeg venter på ny sofa, var det ekstra kjekt å fylle opp litt med friske blomster i ventetiden. Så går sikkert tiden litt fortere 🙂

Nå i kveld er planen å hvile godt. Feberen sitter i enda, og jeg blir nok muligens ikke så sen i kveld. Kjenner at det tar på. Men, kose meg skal jeg likevel gjøre i noen timer frem. Finne frem strikketøyet og gjøre det ferdig, og så kanskje lese litt på senga før jeg sovner 🙂

Ha en fin kveld ♥

Kjøper du blomster av og til?

 

#blomster #tulipaner #farger

8 kommentarer
    1. Så koselig på bordet ditt..og flotte tulipaner, en av mine favorittblomster 🙂 Kjøper en bukett blomster sånn ca en gang i uka..
      Klem og så håper jeg feberen forsvinner….<3

    2. Koselig ..elsker tulipaner 🙂 Kjøper en blomsterbukett ca en gang i uka 🙂 Klem og så håper jeg feberen forsvinner.. <3 (skrev først en kommentar som bare forsvant..håper denne kommer i gjennom )

    3. Så koselig med blomster nå! Jeg kjøpte meg en potteplante med rosa blomster idag…… så bytta jeg ut noen visne som var i en oppsats jeg fikk på bursdagen min i november med disse rosa….. blei mye fint! Er ellers glad i å kjøpe meg roser i ny og ne…. klemmer <3

    4. Farger er viktig, jeg elsker farger og tulipaner er min favoritt!Eller den skåla med småsnop er enda mer favoritt 😀 Herlig 🙂 Så spennende med ny sofa 🙂 Ta vare på deg selv og bli bra<3 Stor god klæm <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg