SISTE DAGEN ER LILLA

I Frodiths Fargeutfordring har jeg nå kommet til siste dag. Og det er en lilla dag.

Selv er jeg veldig glad i lilla, og har oppigjennom hatt en del lilla klær. Og jeg har hatt mye lilla i stuen min. Men nå for tiden er det lite lilla å spore. Bittelitt i klær muligens.

Men jeg har jo vært på byvandring. Og der fant jeg ikke så mye lilla som jeg ville forventet. Men kanskje fordi jeg begynte å bli sliten og ufokusert.

2 ting fant jeg i alle fall. En ting i begynnelsen av turen, og en ting i slutten.

Jeg svingte bortom kommunens stolthet, det nye Rådhuset. Og der var pyntet med fat med lilla stemorsblomster. Det er et så vakkert syn med disse fine fatene.

Og i gågata fant jeg jammen en lilla stol. Helt i sørenden av gata. Og selv om jeg var ganske sliten da, fant jeg ut at det ikke var rette stolen å hvile i, så jeg gikk heller en annen plass, hvor det var en myk sofa å synke ned i 🙂

Men, nå er jeg ferdig med alle fargene, og jeg vil for min egen del si at det er vel gjennomført. Byen min er vist frem som en fargerik, koselig og urban by, og det er også en by jeg er stolt av og trives veldig godt i.

Så håper jeg at dere alle har en herlig fin start på den nye uken, og at uken videre blir fylt med sol og glede. Ta godt vare på deg selv

20 kommentarer
        1. Takk for det ♥ Ja, lilla er en av mine favorittfarger, men jeg fant ikke så mye lilla på min vei tross alt. Kan jo ha noe med at jeg så etter flere farger på en gang 😉

    1. Vel gjennomført utfordring! ♥ Tenk at du faktisk fant en LILLA stol også! Nå er jeg ikke det minste i tvil lenger. Jeg må til Sandnes å prøvesitte disse stolene! 😀

      1. Tusen takk for det ♥ Ja, nå bare MÅ du ta turen til Sandnes, helst på en godværsdag, sånn at stolene er tørre når du prøvesitter ♥
        I dag øser det ned her. Og det er nok naturen glad for 🙂

        1. Du frister meg! Ikke med regnet, da, men tur til Sandnes! Ja, enten må det bli en finværsdag, eller så må jeg ta med regnbukse, hehe 😉 ♥♥

          1. Kan anbefale regnbukse ja, sånn til vanlig. Nå har vi hatt to måneder med sol og tørt, så det var jammen godt å få litt regn igjen. Men for min del kan solen gjerne komme tilbake nå 🙂

    2. Flott utført!💜
      Visst har du fått vist frem byen din og masse fine bilder av flotte farger.🌸
      Ha en flott start på den nye uka!🤗

      1. Tusen hjertelig takk for det ♥ Ja, nå synes jeg at jeg har vært nokså flink 🙂
        En herlig fin tirsdag og god uke videre til deg ♥ Klemmer ♥

    3. Fine og koselige bilder med fargen lilla i sentrum 💜 Det er en farge jeg også er veldig glad i, og har flere klesplagg i den fargen. Har også hatt mye lilla negler opp igjennom. Ha en fin tirsdag, klem 🥰

      1. Ja, en fin farge synes jeg ♥ Og lilla negler er lekkert. Det har jeg også hatt en del av 🙂 Nå for tiden har jeg ingen farge på neglene. En sorg egentlig. Men det er mest praktisk når jeg har en del uønskede turer inn på sykehuset. Snart håper jeg å kunne tilegne meg litt gel lack på neglene igjen 🙂
        En herlig tirsdag til deg også ♥ Klem ♥

      1. Takk for det ♥
        Ja, det er litt kjekt, man får tenke litt ut av sin egen boks, og litt variasjon er jo bare av det gode ♥
        En fin kveld til deg ♥ Klemmer ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg