SISTE DAGEN I MAI BØD OGSÅ PÅ SYDENVÆR

Nå er det bare litt over en time til vi avslutter Mai 2020, og været er fortsatt upåklagelig. Jeg har storkost meg med sol og varme, og gjester.
Sånn midt om dagen kom Pål på besøk, og vi fikk pratet litt. Han er svært travel for tiden, så det er ikke så ofte vi sees.

Så fikk jeg solt meg litt også, og sanket nødvendig tilskudd av D-vitaminer 🙂

Jeg kan forsikre om at jeg fikk nok sol i dag, for jeg ble forsiktig brent. Solen var mye sterkere enn jeg trodde.

Litt senere på dagen fikk jeg besøk av et vennepar. Og de kom også kjørende i en stilig bil, som en stund sto og prydet gårdsrommet mitt 🙂

Denne gangen var det en svart MG 🙂 Stilig bil ja 🙂

Vi satt på terrassen og pratet, drakk kald drikke, og spiste frukt og chips 🙂

Så dette har til nå vært en veldig sosial helg, med mye besøk. Og tenk, hele to ganger har flotte biler prydet gårdsrommet denne helgen. Først ut en rød Corvette, og nå i dag en svart MG. Kan det bli flottere? 😀

Veldig koselig har det vært, og jeg har virkelig hatt behov for dette. Det er noe med det, selv om jeg er nokså nedkjørt, så gir det en god følelse å få besøk 🙂 Og det ER LOV å komme på besøk til meg, selv om jeg ikke alltid er i min beste form.

I morgen skal jeg på familieutflukt. Og det blir i Flekkefjordstraktene, eller deromkring. Det gleder jeg meg veldig til. Blir kos å få en tur og piknikk 🙂

Nyt resten av pinsehelgen ♥

4 kommentarer
      1. Ja, nå om dagen er jeg veldig sosial, og veldig kjekt å få være sosial hjemme på egen eiendom 🙂
        Fine dager har det jammen vært denne helgen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg