SLØV SØNDAG

Denne søndagen er av det sløve slaget. Jeg er litt (les: veldig) sliten, og føler ikke behov for å gjøre et eneste slag med arbeid eller hva det nå skulle være denne dagen. 

Været er jo nydelig, så jeg skal øyeblikk sette meg ut og nyte solen. Det er ca. 20 grader nå. 

Jeg laget en god frokost da 🙂

Omelett med skinke, ost, løk og litt annet. En god start på dagen. Noe mer blir ikke laget av meg i dag. Har litt omelett igjen, og den skal nytes til middag også 🙂

Hva gjør du denne søndagen?

Nå skal jeg sette meg ut…og der blir jeg nok værende en stund 🙂

Ha en fortsatt herlig søndag ♥

2 kommentarer
      1. Best å ikke ha dårlig samvittighet for det. Godt å vite at det er fint vær også ♥
        Håper dagen din var god selv om du var inne ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg