SNAP-UNDERHOLDNING

Har du Snapchat?

Ikke alle har det. Og mange har det, men bruker det ikke.

Selv har jeg det, og bruker det litt i rykk og (s)napp.

Jeg har funnet ut at Snapchat er ypperlig hvis jeg kjeder meg. Noe jeg heldigvis sjelden gjør 😉
For alle filterne der, fungerer som en underholdningsarena sånn helt for seg selv når man ikke har noe bedre å ta seg til. Å sette i gang med selfier med diverse filter, kan være veldig enkel og kostnadsfri underholdning sånn egentlig. F.eks. når jeg er sjåfør, og venter på noen mens jeg sitter i bilen. Eller hvis jeg har en kveld hvor jeg egentlig burde legge meg, og ikke orker det. Eller hvis man rett og slett bare kjeder seg, helt enkelt.

Det kan bli en del søte og freaky selfier da 😉 Man trenger jo ikke å legge dem ut. Av og til tar jeg vare på selfier, bare sånn for morro 😀

Her kommer noen eksempler:

Artig underholdning i alle fall 😀 Har fått meg mang en god latter av dette her 😉

Bruker du filterfunksjonene i Snapchat og/eller Facebook? Har du et favorittfilter?

#underholdning #snapchat #bilder #filter #selfier

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg