SNAPCHATS MANGE ANSIKT

Når jeg har sånne dager som er litt sånn type “blæh”, så er det gøy å ha Snapchat å muntre seg opp med 🙂 Jeg får meg mang en gang en god latter, og litt sånn lett hoderisting 🙂

Jeg hadde en sånn dag i går.  I dag er dagen mye mer smertefull, så da passer det godt å ta en kikk på bildene jeg knipset i går 🙂

Se bare her:  ⇓   ⇓    ⇓

Litt sånn rampejente er gøy å være på bilder, men jeg er ikke sånn i virkeligheten, og har aldri vært det. Kors på halsen!

Sånt som dette skaper latter og hoderisting hos meg. Akkurat i dag er ikke hoderisting det jeg gjør mest av, siden dagen er preget av tung hodepine. Men morsomt er det jo likevel 😀

De dyriske variantene er jo søte da. Og skaper litt mer harmoni å se på. Jeg liker de filtrene når dagene er som nå, når jeg føler meg grå og sliten, så er det fint å bli litt fresh og dyrisk på bilder 😉

Artig å “kle seg ut” også, endre karakter for en liten stund 😉 Er ikke alle disse jeg ville føle meg bekvem med å være på ordentlig, bare for å ha sagt det 😉

Så har man jo disse fantastiske her også. Litt sånn forskjellig, ikke lett å sette i bås 🙂

Jeg er jo veldig glad i sånne som disse da, litt romantiske, vakre, drømmende bilder, som bare gir en godfølelse for en stakket stund ♥

Jeg er glad for den oppfinnelsen med fantasifulle bildefilter. De har reddet grå dager mer enn en gang. Litt underholdning på egen bekostning og som tidsfordriv kommer er aldri bort, og kan være en god trøst.

Leker du deg med filter på Snapchat og/eller andre steder noen gang?

 

#filter #lekmedbilder #snapchat #morro #bilder #foto

 

10 kommentarer

Siste innlegg