SOFATJENESTE

Ja, det unner jeg meg nå. Dagen i dag er ganske slapp, og litt tung i hodet. Nå har det vært noe jeg har måttet ut på de 3 siste dagene, og da visste jeg at dagen i dag skulle bli viet hvile. Og det var lurt. For i dag føler jeg meg ikke særlig bra.

Strikketøyet er funnet frem, og jeg forsøkte meg på å se film på Netflix samtidig. Men Netflix ville ikke laste, så da var det nok en mening med det. Jeg trenger hvile, og da kan jo film og sånt bli litt masete.

Jeg strikker genser til sønnen min, og her er det erme nr. 2 som er påbegynt. Ikke så lenge til den er ferdig da. Men jeg har holdt på en stund, siden jeg ikke helt har hatt strikkedilla hver dag den siste tiden. Jeg har jo nytt kamera, så det har blitt testing av det i stedet 😉

Tidligere i dag skinte sola så fint. Det gjør den ikke nå. Nå striregner det.

Men da sola var på, dristet jeg meg til en liten tur, selv om formen ikke akkurat er på topp.

Det er jo sånn at når solen skinner, så må man jo bare komme seg ut. Det skjer ikke alt for ofte liksom.

Og når jeg først var på tur, så stakk jeg innom “Dansken”, gartneriet her på Hana. Jeg kikket bare rundt, for slapp til å gjøre meg opp en mening om jeg skulle kjøpe noe. For hvis jeg kjøpte noe, måtte jeg jo tross alt bære det. Og i dag er ikke dagen for å bære noe.

Jeg tok dette bildet da, og kan si at jeg har veldig lyst på “gåsungene” på venstre hylle ♥

En annen, og bedre dag, kan jeg gå innom igjen, og kjøpe noe hvis det passer sånn.

På hjemveien var det virkelig tungt å gå. Jeg har en bratt bakke opp før jeg er hjemme, og det var såvidt jeg klarte det i dag. Jeg pustet og peste, som om det var første gang jeg gikk den bakken. Men til slutt var jeg hjemme, og etter det har jeg spist og hvilt litt.

Og nå, nå skal jeg rett og slett gå og legge meg nedpå en stund. Det vil nok gjøre godt 🙂

Ha en fin ettermiddag ♥

 

5 kommentarer
    1. Du er flink du som kommer deg ut litt❤
      Her går dagene til å hvile og sove igjen , etter 4 dager som fungerte ganske bra. Skal legge meg nedpå igjen jeg også. Lese i noen ukeblader jeg har liggende 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg