SOL OG GLEDE

Det er så utrolig flott med dette været vi har fått bevilget nå ♥ Jeg kjenner det i hele kroppen. Føler meg glad og lett 😀

Solen skinner på terrassen fra tidlig morgen til i kveldinga. Men etter vi fikk nye naboer som bygget høyere hus enn det som sto fra før av, mistet vi kveldssolen. Men men, ikke noe å gjøre med. Godt jeg ikke har mange skrittene å gå for å se vakre solnedganger 🙂

Her på terrassen har jeg min egen lille oase. Jeg har alt jeg trenger, og nyter lange gode stunder i solen.

For å variere litt, kan jeg gå til nederste terrassenivå, eller ned i hagen. Alt hva hjertet begjærer. Jeg føler meg heldig sånn 🙂

Og så har jeg kort vei til fine turområder, så ut på tur en tidlig morgenstund eller om ettermiddagen, er helt innafor. Og solen er med. Og det er en fin variasjon til alt regnet vi har hatt 🙂

I dag baker jeg bagels.
Og så skal jeg ut i solen etterpå.

Senere i dag blir det en tur ut for å skaffe litt nytt turtøy. Og så blir det kanskje en liten tur rundt et vann jeg ikke har gått mer enn en gang før.

Ja, vi får se om det blir noe av disse planene 🙂 Kjekt uansett når dagene er så lyse og fine som nå 🙂

Hvordan er været hos deg?

12 kommentarer
    1. Kan se at du har en fin oase rett utenfor huset ditt, ja 😉 Nyt dagen, fordi du fortjener det! 😀

      Sola titter frem i Trondheim også, og jeg lukter vår (men ikke sommer) 😀

      1. Ja, oasen min nytes til fulle nå 🙂 Må nok beise gulvet og sånt, men gjør det når det er mer overskyet vær tenker jeg 🙂
        Herlig med vår, håper det blir ordentlig vår hos dere også nå ♥ Nyt dagen du også fine du ♥

    2. Nydelig vær her også 🙂 Men jeg er jo bare inne, med denne jobben min.. 😮 Så får ikke nytt fullt ut nei.. Men i morgen skal jeg prøve å ta en liten lunsjpause ute. I dag IKKE ute 😮 Trenger jo luft.. Du er heldig med hagen din 🙂

      1. Ja, man trenger jo litt luft, og når man jobber hjemmefra treffer man jo ikke kolleger eller andre mennesker heller, så tenker nok at det kan gi en følelse av isolasjon. Så håper du fikk til lunsj ute i dag ♥
        Hagen min er jeg veldig glad i. Den er helt perfekt i min situasjon 🙂

    3. det er virkelig sommerlig og deilig her også,må bare nyte det :=) for meg nytter det ikke å gå ut før kl nærmer seg 10 ,vi har nattefrost så det er rim på platten ,sola må over fjella for å tine den ,om kvelden misser vi sola mellom4 og 5 da går den ikke høgt nok over fjella her,men vi kan rusle ned til fjorden ,har stoler i naustet og der skinner sola noen timer lengre og det er mindre enn 5 min å gå ned

      1. Åh, det høres så vakkert ut, selv om solen ikke er fremme like mange timene over fjellene enda. Naustet høres fint ut. Godt du har den fine muligheten ♥

      1. Det er lov å være misunnelig. Men kjenner jeg været riktig, så snur det nok på et tidspunkt, hvor vi får grått og vått, og dere får sol og fint. Hadde vært kjekt hvis hele landet fikk like fint vær samtidig ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg