SOL OG GLEDE

Da jeg var yngre hadde jeg aldri trodd at jeg skulle bli en ordentlig soltilbeder.

Og det har jeg heller ikke blitt på den måten som mange andre tilber solen. Men om solen skinner, det er varmt og jeg har tid og er på rett sted, så ifører jeg meg gjerne bikini og ligger i solen i opp mot en time. Sjelden noe lenger enn det.

Og i dag var temperaturen 21 grader i skyggen ♥

Og jeg satt litt i skyggen og koste meg. Leste litt, strikket litt, og bare slappet av.

Jeg var også i sola, på solsengen min, iført bikini, og hamstret D-vitaminer 🙂

Jeg skulle ønske vi hadde bare soldager. Men det har vi ikke. Og det er jo godt med litt regn også, selv om det gjerne kunne regne om nettene, når jeg ligger og sover i sengen min likevel 🙂

Så selv om jeg ikke orker å sole meg hele dagen, så skulle jeg gjerne ha sol hele dagen likevel.

Nå har vi hatt noen nydelige uker, og jeg klager ikke, for dette har vært som en god sommerferie de siste par ukene. Og heldigvis har jeg en god terrasse hvor jeg kan nyte både varm sol og varm skygge. Det er god medisin det 🙂

Vi trenger litt regn nå. Og det får vi nok. Men først et par godværsdager til håper jeg ♥

Jeg unner alle andre også sol og glede, og litt regn innimellom for å bevare den frodige naturen 🙂

Har du fått nyte solen denne påsken?

 

#sologglede #sol #glede #påske

8 kommentarer
    1. Jeg har virkelig nytt denne påsken, ikke solet meg men KOST meg likevel. VELDIG faktisk 🙂 Håper det blir sånn resten av våren 😀 he-he Klemmer <3

      1. Høres så herlig ut. Så kjekt at du har fått kost deg masse du også. Jeg krysser fingrene for at våren blir like fin fremover ♥
        Klemmer ♥

    2. såg deilig ut dette da,tror jammen du har fått litt farge på vinterblek hud også :=) litt regn trengs nok hos noen,,men du verden så godt det er med sol også da :=) skal nyte den ute i dag jeg også,blir vel litt hagearbeid tenker eg

      1. Jeg har fått litt farge ja, og det gjør godt for selvfølelsen 🙂
        Regn trengs så absolutt nå. Og det er meldt regn på torsdag, så da får vi nok noen etterlengtede dråper tenker jeg.
        Jeg håper på mye mer sol fremover 🙂
        Kos deg i hagen ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg