SOM FISKEN I VANNET

I går var jeg en rask tur innom et par hagerelaterte butikker. Jeg er på jakt etter ny plenklipper.

Vi endte også opp i et hagesenter, hvor de har utrolig mye flott og fristende og ganske så inspirerende.

Jeg har planer om en liten dam i hagen, på sikt. Og her i hagesenteret hadde de en liten dam, litt større enn den jeg tenker å ha. Og i dammen hadde de karper. I et tilhørende akvarie hadde de også karper, og uansett hvor de var, så slo uttrykket “som fisken i vannet” meg som ganske passende 🙂

Ganske nysgjerrige også disse her 🙂

Av en eller annen grunn tok jeg ikke bildet av dammen, kun av tanken. Men det skal sies at det var kaldt og jeg frøs. Tenker ikke så klart da 😉

Men en liten selfie fikk jeg til, selv om jeg nærmest hakket tenner der jeg sto og forsøkte å holde mobilen stille 🙂

Det var uansett kos med en liten tur ut etter å ha hatt en uke hvor jeg stort sett har vært hjemme og innendørs. Så nå håper jeg at været skinner opp og blir litt mer sommerlig, så kan jeg kanskje være litt ute i uken som kommer 🙂 Da vil jeg ha det som fisken i vannet i alle fall 😀

Storkose meg skal jeg gjøre om det kan bli i alle fall en liten dag med terrassevær 😀

Nå er det natten her, forlengst over leggetid.

Sweet dreams ♥

 

 

6 kommentarer
      1. Tusen takk for det. Er nok en stund til enda. Er mye annet som helst skal gjøres før jeg kan begynne på dammen. Men vi får se. Det er opp til økonomien og anleggsgartneren 🙂
        Klimaet passer nok godt. Det vil nok fryse til om vinteren, men ikke sånn som lenger øst og nord kanskje 🙂

    1. kaldt er det m dagen,men her går det i ull og boblejakke,da slipper en å fryse ute,krysser fingrane for litt varmere dager snart.Dam i hagen ja,med fisk også da tenker eg ) jeg har elv rennande gjennom hagen og vann er koslig ingen tvil om det,håper du sov godt når natten tok deg

      1. Ja, kaldt, og det gjelder å kle seg. Jeg har også kledd meg for mye et par ganger, når det har swett kaldere ut enn det egentlig var 🙂 Så ikke så lett det der.
        En liten dam, kanskje med noen små fisk i, men i alle fall et lite vannfall 🙂 Rennende og klukkende vann er behagelig bakgrunnsmusikk 🙂
        Sov hele natten, men det føles ikke som jeg har sovet i det hele tatt. Er supertrøtt. Men men…har fått gjort masse likevel, til en forandring 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg